פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יס מקס נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש רכשתי מכשיר יס מקס כמתנה לאשתי.
עד לפני כשלושה ימים הייתי מרוצה מאוד והמכשיר עבד בצורה תקינה.
לפתע התחיל המכשיר להכבות כל חצי שעה למשך כ-20-30 דקות לסירוגין.
התקשרתי לשירות הלקוחות ותוך יומיים הגיע טכנאי אשר קבע כי יש להחליף את המכשיר.
כאשר שאלנו לגבי 15 שעות הקלטה שנותרו במכשיר ,נאמר לנו שלא ניתן להעביר את החומר למכשיר החדש.
ביקשנו גם מהטכנאי וגם מנציג שירות הלקוחות להשאיר את המכשיר למשך זמן מה על מנת שנוכל לצפות בהקלטות ובמקביל לספק לנו מכשיר חדש.
תגובתם הייתה: בלתי אפשרי.
אין מצד אחד פיתרון על מנת להעביר את ההקלטות ומצד שני לא ניתן להשאיר 2 מכשירים אצל הלקוח.
את היס מקס רכשתי רק לצורך הקלטת סדרות.
מה אם כן הפיתרון לבעיה זו? (דרך אגב גם החזר כספי עבור החזרת המכשיר לא ניתן לקבל)
נ.ב. אנו בהליכי ניתוק

עוגמת נפש סוג הנזק :
העברת הנתונים או קבלת מכשיר נוסף לתקופה קצרה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב ,
תגובה:
אני מודה לך על העברת פנייתו של מר עמיחי מיום 30.11.2006


ראשית אציין כי חברת yes עושה על שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצון לקוחותיה מרמת השרות ואיכות המוצר גם יחד ומשקיעה משאבים רבים על מנת שאת ושאר לקוחות החברה ייהנו בצורה מקסימלית מחווית הצפייה בשידוריה. על כן פועלת נמרצות לאיתור תקלות ומיגורן, ועושה מאמצים רבים על מנת לשפר ולשכלל את רמת הטכנולוגיה והשירות המתחייב כלפי לקוחותינו.


חשוב לציין כי מכשיר ה yesMax הנו מכשיר חדש, יחסית, ונמצא בשימוש תקופה קצרה, חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות בתקופה זו ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

אדגיש כי חברת yes מכרה אלפי מכשיר Max לקהל לקוחותיה ורבים הלקוחות המרוצים שנהנים משירותי המכשיר.

חברת yes ונציגי מחלקת ההנדסה והפיתוח, עושה ותמשיך לעשות את מלוא המאמצים לתיקון תקלות קיימות ולהכנסת שיפורים טכנולוגיים על ידי הורדת גירסאות למכשיר בכל עת, וזאת על מנת לשדרג את איכויות המכשיר אשר הינו מהמכשירים המתקדמים כיום בארץ.

בשונה ממחשב, אין כל אפשרות לתקן תקלה במכשיר בבית הלקוח אלא רק במעבדת שירות. ובהתאם לך הוחלט לאחר ביקור טכנאי השירות אשר הגיע לביתו של מר זילברמן, להחליף את מכשיר ה- yesMax שבביתו.

בהתאם למצויין בנספח ההצטרפות לשירותי yesMax והחתום על ידי מר זילברמן, בסעיף7.7 ו- -7.3 "yes לא תהיה אחראית בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת שידור משידורי yes, או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב- yesMax , ומחיקתו, כולו או חלקו, מכל סיבה שהיא, בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן, לא תקים לך עילה לפיצוי. אין באמור בסעיף זה בכדי לגרוע מהוראות סעיף 5.6 לעיל".

כמו כן בסעיף 7.5 המדבר על האפשרויות לבחירתו של מר זילברמן, במקרה של תקלה ועל כי בהתאם לסעיף 7.5.2.2 "למסור את ה- yesMax שברשותך ולקבל במקומו yesMax מחודש. יובהר כי לא ניתן להעביר את התוכן ב- yesMax שתמסור ל- yesMaxשימסר לך וכי תקופת האחריות הקבועה בסעיף 7.1 לעיל לא תוארך".


למרות האמור לעיל, נעשה מאמץ מירבי על ידי נציגי החברה להשיג למר זילברמן הקלטות של הסדרות המוקלטות במכשיר ה- yesMax למול ערוץ ויוה, שהנו ערוץ פרטי ולאינו ערוץ הבית של yes.

לאור האמור לעיל,נמצא כי yes פועלת במלוא ההגינות בעניינו של מר עמיחי זילברמן ומקווה כי יבחר להמשיך התקשרותו למול חברתנו ולהמשיך להנות מהמוצר המתקדם אותו אנו מספקים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה