פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום על ניתוק- ללא התחייבות מצידנו-זה מקומם נושא התלונה:
אדרי מרסלה שם/כינוי:
‏יום שני ‏11 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מס' חודשים
בני פנה למוקד בחברת yes
עקב העלאת חבילת הערוצים השרות של yes
במטרה להתנתק

המוקדן של yes היה מאוד אדיב וביקש לצ'פר אותנו בחבילת ערוצים בכדי שלא
נתנתק, בני שוכנע
ושמח על הצ'ופר ובשיחה זו לא נאמר לו דבר וחצי דבר לגבי התחייבות שכביכול
אנו מחויבים לזמן קצוב בחיבור לyes
והיום לאחר ששילמתי את כל התשלומים החשיכו לי את המסך ללא אופציה
לראות שום ערוץ לא 1 לא 2 ולא 3 ולפי הבנתי זה אסור בחוק.
נאמר לי שבני התחייב להמשך הקשר עד סוף ינואר ולכן אנו נחויב בקנס ניתוק
על סך 399 ש"ח. באם אנו רוצים להתנתק. כאשר אני רציתי לברר איך ממשיכים
את ההתקשרות.
יש לציין שבתחילת ההתקשרות עם המוקדנים זו לא הייתה כוונתנו להתנתק.
תוך כדי השיחה דברים אלו נאמרו לנו שאנו מחויבים עד סוף ינואר בכבלים לחברת yes
וזה קומם אותנו, אתכם זה לא היה מקומם?.

yes כבלים שכובלים ללא הסכמת הלקוח זה no no no

אדרעי מרסלה
בזבוז זמן ואנרגיה סוג הנזק :
בדק בית רציני- אנשי מכירות צריכים להגיד ולשלוח הת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 13.12.06, בהמשך לפנייתה של הגב' אדרי בנושא חיוב החזר עלות הטבת מבצע עם סיום ההתקשרות מול חברתנו במנוי על שם מר ברנרד חזן אבקש להשיב בנושא. תגובה:
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלתה הגב' אדרי הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.



החל מחודש יולי 2006 היו בעיות גביה במנוי הנדון והוראת הקבע אשר היתה מעודכנת כאמצעי התשלום במנוי לא כובדה לסירוגין על ידי הבנק. החל מחודש זה ועד לחודש דצמבר 2006 פנו נציגינו מספר רב של פעמים אל הגב' אדרי או מי מטעמה להסדרת תשלומים שוטפים ואמצעי תשלום תקין למנוי.



חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והינו באחריות הלקוח.



במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.



אבקש לציין כי הדרך לתשלום באמצעות שוברים או במזומן אינה הדרך המקובלת בחברתנו אלא כאמצעי זמני בלבד, אפשרות זו ניתנה לגב' אדרי לפנים משורת הדין במשך חודשיים בלבד.



על הלקוח , בכפוף להסכם ההתקשרות עם החברה, לדאוג לאמצעי תשלום תקין במערכת מסוג הוראת קבע או כרטיס אשראי.



ביום ה 6.12.06 בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתה של הגב' אדרי כי באם לא יסדירו אמצעי תשלום תקין למנויו עד ליום ה- 10.12.06 יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן ושירותי הצפייה הוסרו במועד זה.



עם סיום ההתקשרות מול חברתנו במנוי הנדון בוצע חיוב למנוי בגין החזר עלות הטבת מבצע שהיה מעודכן במנוי באותה עת.



חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות טובים במיוחד, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסויימת. בכפוף לתנאי המבצע אליו הצטרפה הגב' אדרי או מי מטעמה ביום ה- 31.1.06 , מתחייב הלקוח להשארותו כלקוח נאמן לחברה למשך 12 חודשים ובמידה ויפסיק התקשרותו טרם תום תקופה זו, יחוייב בגין "החזר עלות ההטבה שניתנה".

כדי להעמיד דברים על דיוקם החזר עלות ההטבה במקרה הנדון הינו: 399 ש"ח.



בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציגה מטעמנו לבין מיכאל (בנה של הפונה) בסמוך למועד שלעיל, אישר מיכאל את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להשאר מנוי על שרותי החברה לתקופה מוגדרת.

ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה.

לאור פנייה זו ולאור העובדה שנותר קצת למעלה מחודש עד לסיום תקופת ההתחייבות במבצע הנדון, הוחלט כי חברת yes באופן חריג ולפנים משורת הדין לא תחייב את המנוי הנדון בהחזר עלות הטבת המבצע בסיום ההתקשרות.

חשוב להדגיש כי במנוי נותרה יתרת חוב בגין חיוב לשירותי הצפייה בחודש דצמבר 06 מיום ה- 1.12.06- 10.12.06 בסך 60.16 ש"ח. כמו כן על המנויים לפעול להשבת ציוד הקצה שבביתם לרשות חברתנו בהקדם.

אנו מודים לגב' אדרי על פנייתה ומקווים כי בעתיד תשוב להימנות עם קהל לקוחותינו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה