פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתן מידע שגוי וחיוב כספי... נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
מוקד שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באמצע נומבר התקשרתי למוקד הטלפוני של יס והצהרתי על ממיר שנגנב במטרה שינתקו את הצפייה בו, דיברתי עם מנהל המשמרת באותו ערב בשם יונתן יוגב שהודיע לי כי אם לא אחזיר ייגבו ממני 1000 שקל... אחרי דיבורים רבים הגענו להסכמה כי הוא ייתן לי הערכה עד ה- 1.1.07 להחזיר את הממיר אם ויימצא ובתנאי שלא יחייבו אותי. הסכמתי (ואם אני לא טועה כל השיחות אמורות להיות מוקלטות)
ב 8.12 התקשרתי למוקד הטלפוני שוב במטרה שהממיר נמצא ואני רוצה להחזירו זה עוד לפני שפקע זמן ההחזרה, נודע לי שהפקודה נעשתה וכבר גבו ממני 1000 שקלים בחשבון!
על סמך מה הנכם גובים ממני כסף שלא בידיעתי???
אני דורשת הסבר, פיצוי והתנצלות על כל היחס המכפיר שלכם.. על הנתונים השגויים שאתן מספקים ללקוחותיכם וכן אמיתת פרטים עם אותו מנהל משמרת!
ואם הייתי יכולה להתנתק לפני מועד התתחייבות שלי הייתי עושה זאת ברצון, ולפעם הבאה אדע לא להתצחייב לחבורת נוכלים ורמאים!
כספי סוג הנזק :
ביטול העסקה פיצוי כספי והתנצלות מחייבת פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes. שם ותפקיד:
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' אלינור. לאחר בדיקה מעמיקה, להלן התייחסותנו. תגובה:
ביום ה-6.11.06 שוחחה נציגנו והצהירה על גניבת הממיר מביתה לאור אי התאמת ציוד הקצה בביתה בשיחה האמורה הובהר לה ע"י נציגנו כי תחוייב בגינו בכפוף להסכם ההתקשרות וכך נעשה .



לאחר החזרת ציוד הקצה על ידה ואיסופו בוצע החזר כספי לה כמובטח ביום ה-17.12.06.



לאור האמור לעיל פעלה חברתנו בעניינה של גב' עוקשי כדין בהתאם לנוהלי החברה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה