חברת YES |
שם ותפקיד: |
שלום רב, |
תגובה: |
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 18.12.06, בהמשך לפנייתו של מר יעקב חבושה בנושא הסרת שירותי הצפייה ממינויו והמבצע המעודכן במנוי אבקש להשיב בנושא.
בהמשך לפנייה זו, נערכה בדיקה מקיפה בנושאים אותם העלה מר חבושה למול הגורמים הרלוונטים בחברתנו ולמול רשומות המערכת.
מבדיקה זו, שירותי הצפייה הוסרו מהמנוי הנדון ביום ה-14.12.06 לאור בעיית גבייה, אי תשלום עבור השירותים ואי עדכון אמצעי תשלום תקין.
חשוב לי להדגיש ולציין שעל הלקוח לעמוד בהתחייבויותיו לחברה, ביניהם תשלום בגין השירותים המוענקים לו, מידי חודש בחודשו וזאת ע"י קיומו של אמצעי תשלום תקין וקבוע במערכת החברה, קיום תנאי זה הוא הכרחי והנו באחריות הלקוח.
ביום ה 10.12.06 בשיחה מול נציגנו הובא לידיעתו של מר חבושה כי עליו לשלם יתרות חוב במינויו ולעדכן אמצעי תשלום תקין במערכת, זאת על מנת שנוכל להמשיך ולספק את שירותי הצפייה. מר חבושה הביא לידיעת נציגנו כי יבדוק את הנושא ויחזור אלינו, לצערי מר חבושה לא חזר אלינו לסיום הטיפול בנושא.
הובא לידיעתו כי באם לא יסדיר אמצעי תשלום תקין למנויו יוסרו שירותי הצפייה מהמנוי. אמצעי התשלום לא עודכן, החוב לא שולם ושירותי הצפייה הוסרו במועד ה- 14.12.06 .
באשר לאפשרות הצפייה בערוצים 1 ו 2 , במידה ואין אמצעי תשלום תקין המעודכן במנוי או במידה ולקוח מכחיש חיובים שלנו אנו רואים זאת כהפרה חד צדדית של תנאי הסכם ההתקשרות בין חברת yes ללקוח.
לאור האמור לעיל , אי תשלום (הכחשת שני חיובים לחשבוניות אוקטובר ונובמבר 2006), אי עדכון אמצעי תשלום תקין וחוב שנוצר במנוי, טופל המנוי על פי נוהלי החברה במחלקת הגבייה על פי כל דין ושירותי הצפייה הוסרו ממנויו במועד שלעיל.
עקב הפרת תנאי ההסכם לא נוכל לספק גם את שירותי הצפייה בערוצים 1 ו 2 הניתנים דרכנו במצב של הפסקת שירותים זמנית (הקפאה).
במידה ויחליט מר חבושה לסיים את ההתקשרות מול חברתנו תתואם מול מר חבושה הגעת נציגנו לניתוק החיבור ואיסוף ציוד הקצה שלנו, במועד זה נציגנו ישיב את המצב בביתו לקדמותו על פי תנאי הסכם ההתקשרות ויחבר את דירתו לאנטנה המרכזית באם היה חיבור כזה קודם.
בנושא המבצע המעודכן במינויו של מר חבושה נכון למועד מכתבי זה, בהתאם למידע שבידי, ביום 13.8.06 שוחח מר חבושה (או מי מטעמו) עם נציגנו מר תומר דרור וביקש לקבל מידע בנושא מבצעים עבור שירותי צפייה ואינטרנט, ניתן מידע לגבי מחירים ומבצעים מוזלים הקיימים בחברתנו.
לאחר תיאום עמו או מי מטעמו והסבר על תנאי המבצע, לרבות בחירת חבילות הצפייה על ידו סוכם על הסבת המנוי למסלול החדש להלן תכנית אישית S37 מסלול מוזל ואטרקטיבי, המנוי הוסב למסלול זה בתאריך ה-14.8.06 לתקופה מוגדרת בת 12 חודשים עד ליום ה- 13.8.07.
המבצע הנדון כולל צפייה בחבילה בסיסית במחירה כפי שיקבע מעת לעת במחירון החברה (נכון למועד זה במחיר של 193.33 ₪ לחודש), תוספת של חבילת סרטים , 3 חבילות צפייה לבחירה (בחירתו של מר חבושה: חב' בידור, חב' מדע וטבע וחבילת המוסיקה) ו 2 חבילות ערוצים סיגמנטלים בשפות זרות במחיר מופחת של 51.67 ₪ לחודש למשך שנה*.
המבצע כולל הטבה של חיבור לתשתית האינטרנט של חברת "בזק" במהירות גלישה של 750 KB ללא תשלום נוסף (לא כולל תשלום לספק הגישה).
ס"ה המחיר החודשי נכון למועד ההצטרפות למבצע זה הנו 245 ₪.
בנוסף העניק נציגנו הטבה הכוללת צפייה בערוץ בייבי לתקופה בת 6 חודשים ללא תשלום ואפשרות להזמנת 6 סרטים ללא תשלום.
בהתאם למתועד ברשומות מערכת yes, בשיחה שנערכה בין נציג מטעמנו לבין מר חבושה, אישר מר חבושה את הסבת המנוי לתנאי תכנית אישית, המזכה אותו בהטבות משמעותיות במחירי חבילות הצפייה והאינטרנט שבחר, וזאת כנגד התחייבותו המפורשת להישאר מנוי על שירותי החברה לתקופה מוגדרת.
ברצוני להדגיש, כי שינוי בהרכב חבילת הערוצים המשודרת למנוי או הסבה לתכנית כזו או אחרת, לבקשת מנוי, ובאישורו הטלפוני, הינם מהשירותים הבסיסיים ביותר המסופקים על ידי החברה .
העתק של נספח תנאי המבצע נשלח לביתו באמצעות הדואר ביום ה- 17.8.06 .
על פי המידע שבידי, ביום ה-18.12.06 שוחח מר חבושה מול מנהלת ממחלקת הגבייה בחברתנו אשר הביאה לידיעתו את התנאים לחיבורו מחדש לשירותינו או לחלופין לסיום ההתקשרות מול חברתנו.
מר חבושה מוזמן ליצור קשר עם מחלקת הגבייה בחברתנו על מנת להשלים את הטיפול.
|
פתרון: |
|
|