פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החורף בא - ואין טלוויזיה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה יומיים אני רודפת אחרי חברת הלווין, אשר בעקבות הגשם הסוער הפסיקו שידוריה בביתי הקט. אתמול טענו המוקדנים שמדובר בשבר ענן שמפריע לשידורים ופיצו אותי בחישוב מגוחך של 50 א"ג בערך - על כל שעה שלא היה שידור. אך הפלא ופלא השידורים לא חזרו לא אתמול במהלך הערב וגם לא היום... הטכנאי יכול היה להגיע כמובן רק בבוקר - כשאני בעבודה. והטלוויזיה - עדיין אין כבלים...
כל הנזקים רלוונטים סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב , תגובה:
אני מודה לך על פנייתה של הגב' יעל מיום 28.12.2006.

בתנאי מזר אויר קשה וגשמים עזים נפגעים שירותים שונים.

במקומות רבים יש הפסקות חשמל, רמזורים מפסיקים לפעול ואיזורים שלמים מנותקים לשעות ארוכות משידורי הכבלים בשל כניסת מים למערכת התת קרקעית שלהם. גשמים ותנאי מזג אויר קשים פוגעים גם בלווין ויוצרים הפסקות שידור קצרות. יתרונו של הלווין היא שההפסקות הן קצרות וחולפות בעצמן, בעוד שתשתיות אחרות עשויות להיות מנותקות לשעות רבות.

אנו מתנצלים על אי הנוחות הנובעת מתנאי מזג האויר הפוגע, כאמור בכולם.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי הגב' יעל קישיק פנתה לראשונה לנציגי החברה במוקד השירות ביום 26.12.2006 ודיווחה על תקלת צפייה. הזיכוי אשר נירשם במנוי על שמה הינובגין שעות בודדות בהם לא צפתה ונירשמו במנוי עוד באותו יום.

ביום 28.12.2006, הסתדרה תקלת הצפייה בביתה של הגב' יעל קישיק ועוד טרם הגיע טכנאי שירות לביתה.

ביום 27.12.2006 נרשמו במנוי על שם הגב' קישיק 2 קופונים להזמנת סרטי DVDbox , כמחווה.

כמו כן, יזוכה חשבון המנוי על שמה בגין 2 ימי צפייה.

אנו מאחלים לגב' קישיק המשך צפייה מהנה וחורף חם ונעים.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה