פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור עסקה שבוטלה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏10 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שמוצר שרכשתי בערוץ TVמול לא התקבל בתוך הזמן המובטח ביטלתי את העסקה. למרות זאת חשבוני חוייב במלוא סכום העסקה ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות עד היום לא הוחזרו הכספים שנגבו כאמור, ואף חויב החשבון בסכום נוסף, סה"כ 524 ש"ח
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 9.3.06, בהמשך לפנייתו של מר גורי קרביץ בנושא ערוץ TVmallאבקש להשיב בנושא. תגובה:
ערוץ TVmall המשודר באפיק לוגי 444 הינו ערוץ בבעלות פרטית ולחברת yes אין כל אחריות על תוכן השידור ואופן התקשרות הלקוחות למול הספקים המוצעים בערוץ זה.

הערוץ, המשודר ב yes, הינו באחריות חברת TVmall - נציגיה עובדים 24 שעות ביממה במטרה לתת מענה בכל פנייה הקשורה בביצוע רכישות ובתפעול הערוץ.

בכל פנייה בנושאי רכישה, אספקת המוצר, תפעול הערוץ על הלקוח להתקשר למרכז ההזמנות של TVmall בטלפון מס': 6044*.

יחד עם זאת, לאור פנייתו של מר גורי, ומבלי להכיר באחריותינו לתלונות הכלולות בפנייתו, נשמח להעביר את תוכן פנייתו למפיקי ערוץ TVmall ולדרוש תגובתם וטיפול מול מר גורי.

אנו מאחלים למר גורי המשך צפייה מהנה .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה