חברת yes. |
שם ותפקיד: |
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינה של הגב' רחלי ביטון. לאחר בדיקה
מעמיקה, להלן התייחסותנו. |
תגובה: |
ראשית אציין כי חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שמגוון הערוצים ותכנם
יהוו מקור הנאה ועניין לציבור הישראלי. הבסיס המנחה את חברת yes באשר לבחירת
סוגי ומגוון התוכניות והערוצים - נמצא בטעמו ובבחירתו של רוב הציבור הישראלי.
אנו בוחנים זאת בהתאם לתוצאות סקרי דעת קהל שאנו מבצעים ולכן, ולכן, חשובות
בעינינו גם אותן פניות יזומות מצד לקוחותינו כדוגמת זו של הגב' ביטון אשר הפנית
אלינו. אנו שמחים להיווכח כי המשאבים הרבים המושקעים בשיפור השרות ובאיכותו כבר
נושאים פרי. אנו כמובן, נוסיף ונגוון, נשתפר ונתייעל לטובת קידום השירות והמוצר
לרווחת לקוחותינו.
חברתנו עושה ותמשיך לעשות מאמצים רבים על מנת לשמור על חדשנות מתמדת, גיוון
הערוצים, איכות הצפייה והשידורים תוך שיפור חווית הצפייה של כלל הלקוחות, גם
בעידן זה. חברתנו תמשיך לרכוש את הסדרות העדכניות ביותר והטובות ביותר
בטלוויזיה, ברכישת הסרטים המובילים ביותר תוך הענקת שרות איכותי ומקצועי
ללקוחותיה.
בנושא השרות הלקוח,אבקש לעדכנך כי נציגנו מתודרכים באופן שוטף לספק שירות אדיב
ואיכותי ובמלוא תשומת הלב הראויה בכל פניית לקוח. למותר לציין כי לקוח אשר חש
כי תשובת הנציג אינה לשביעות רצונו רשאי לבקש לשוחח עם מנהל.
אציין כי חברתנו מתנערת מכל וכל מהתנהגות זו, שאינה ראויה לסטנדרטים שהציבה
לעצמה לייצוג כלפי לקוחותיה. מכיוון שפניית הגב' ביטון אינה מציינת טענה מסוימת
הניתנת לבדיקה מצדנו, אבקש להביא לידיעתך כי נשמח לבדוק כל נושא שיועלה מצד
הגב' ביטון במידה ונקבל פרטים נוספים על כך, וזאת על מנת שנוכל לבדוק טענותיה
לעומק. יחד עם זאת, אבקש להביע את התנצלות חברתנו הכנה באם במהלך שיחותיה של
הגב' ביטון עם נציגנו חשה אי נוחות.
נציגנו ישמחו לעמוד לרשות הגב' ביטון בכל שאלה ובקשה באמצעות מוקד שרות
הלקוחות, בטלפון:1-800-20-8000, או לחילופין באתר האינטרנט שלנו, כתובת:
www.yes.co.il. |
פתרון: |
|
|