פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לשתי חברות הטלוויזיה בו זמנית- שירות גרוע ביותר !!!b נושא התלונה:
דדוש בני שם/כינוי:
‏יום שני ‏29 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-29/8/05 עברתי מהוט ליס לאחר הבטחה כי הסוכן שלכם יידאג לניתוק מהוט וישלם את הקנס ללא כל פגיעה בי ואף החתים אותי על טופס הניתוק. בפועל עד היום לא בוצע הניתוק ואני משלם לשתי החברות ואף קיבלתי מכתב התראה מחברת הוט שהשלב הבא בו הוא מכתב עו"ד. פניתי לשירות הלקוחות כל כך הרבה פעמים לנציגיכם בשם נדב בתאריך 10/11/05, שרה 11/11/05, 7/11/05 נציגה בכירה בשם דפנה, 20/11/05 נציגה בשם חנה. כל אחת מהפעמים גררה טרטור ואי פתרון הבעייה שמקורה פשוט בכך שלא דאגתם לניתוקי מהוט ובחלק מהפעמים אף הבטחתם שתחזרו אליי עם תשובה תוך 72 שעות אך לא חזרתם. שמו של הנציג שחתם איתי על הסכם הניתוק ותשלום הקנס הוא אבי וגם הוא כמו כל הרשומים לעיל לא סיפקו את השירות שהבטיחו ואיכזבו אותי כלקוח שלכם. אני לקוח שלכם שנים ויומיים בהוט הספיקו לי ע"מ להבין שיס נוחה לי יותר כצופה אך מעולם לא נתקלתי בשירות כה מחפיר ומזלזל.
כספי, בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
ניתוק סופי מהוט פיצוי כספי על כל תביעת התשלום מהוט פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה