|
|
|
|
|
|
אי מתן שירות טכני בסופ"ש |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 דצמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בערב שבת התקלקל לו כך סתם השלט ה"חכם" ונוצר מצב שאין לי אפשרות לכבות את מכשיר הטלוויזיה מכיוון שלא אוכל להדליקה בשנית עד יום א' (זה המקום לציין שאין לי שלט מקורי של הטלוויזיה) התקשרתי לשירות הלקוחות ונעניתי על ידי מנהל המשמרת שאין מה לעשות וזה המצב.... רבאק מה זה השירות הזה???!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|