פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי נטישה מופרזים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
כוכב הצפון 3/7 אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 7/12 פניתי לחברת ייס והועברי ל"נציגה בכירה" לבירור כמה אני משלמת ועל דמי הנטישה במידת הצורך.הופתעתי לגלות שלמרבה "מזלי" בגלל שאני נמצאת במבצע עובדי בזק אני נהנית מחמת הספק ממחיר של195 ש"ח ושעליי לשלם דמי פיצוי אסטרונומי ע"ס 299 ש"ח +399 ש"ח נטישה של שירות WOW מחיר שלא נשמע כמותובשום חברה. על מה אני צריכה בדיוק לשלם 700 ש"ח?חוצפה שלא היתה כמותה.אין אפשרות להוזיל את עלות המסלולים.אני נמצאת במצב כלכלי קשה ואין לי אפשרות לשלם סכום זה לא כתשלום קבוע ועל אחת כמה וכמה כדמי פיצוי. מצפה לתשובה מכובדת יותר ממה שקיבלתי מה"נציגה הבכירה" שלכם.
כספי סוג הנזק :
הוזלה בדמי השימוש או הפחתה בדמי הנטישה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה