פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זיכוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יולי ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לקראת סוף חודש יולי יצרתי קשר מיוזמתי עם שירות הלקוחות משום שתקופת התחייבותי תמב באוגוסט והייתי מעוניינת לחדשה בתנאים יותר אטרקטיביים שהוצעו ממקום עבודתו של בן זוגי שוחחתי עם אחד הבכירים ביס סגרנו פרטים משום שרציתי להתעניין לגבי התקשרות בחברה המתחרה ואכן כמה ימים אחר כך שוחחתי עם בכירהאחרת שיחה ארוכה והחלטתי להישאר ביס אך לגבי הפרטים היא ביקשה שאסגור עם הבכיר הקודם כי מקובל שמי שהתחיל איתי אז גם יסיים באתו הזמן קיבלתי הודעה מyes דרך שירות ההודעות בטלוויזיה 2 הודעות הראשונה היא שיס פותחת את כל הערוצים לכל הלקוחות בחודש אוגוסט לרגל יום הולדת 5 והשניה היא שאם אנו מעוניינים אנו יכולים להישאר בתנאים הנוכחיים שלנו 3 חודשים נוספים בשיחה הנוספת עםהבכיר הראשון סגרנו ש: 1- תנאי המנוי החדש יחולו החל מ- 28-8-2005 משום שמימלא יס פותחת את כל הערוצי לכל הלקוחות אז נתחיל את זה לקראת סוף אוגוסט . 2- בעיסקה ואני מצטטת אותו "כל הערוצים פתוחים ב- 220 שח לחודש במשך שנה שלמה".
(בנוסף לקחתי חבילת אינטרנט בתוספת תשלום- על כך אין לי תלונות)

בנוסף ביקשתי שבמהלך אוגוסט ייפתח לי ערוץ בייבי ב- 10 שח לאותו חודש ולמיטב הבנתי מספטמבר הערוץ הזה היה אמור להיכלל בעיסקה של 220 שח

במהלך חודש ספטמבר קיבלית להפתעתי חשבון שהיה גדול ב- כ- 40 שח יותר בשיחה עם בכיר אחרושיחה מאוד ארוכה גוללתי את כל הסיפור המתיש הזה שוב ושוב ןקיבלתי הבטחה לזיכוי של 40 שח בחשבון הבא אחריו אבל את ה- 10 שח הנוספים שגובים ממני כל חודש בעבור ערוץ בייבי לא אקבל זיכוי

וכך עד היום לא קיבלתי את הזיכוי המגיע לי למרות שיצרתי ביוזמתי פניה נוספת ל-yes במהלך נובמבר והובטח לי שתלונתי תיבדק ושאקבל תשובה מאחד הבכירים גם לזה אני עדיין ממתינה

אני לקוחה של יס קרוב ל- 4 שנים לעולם לא היו לי פיגורים בתשלום
אני מאוכזבת מאופן הטיפול בלקוחה ותיקה ובסיום התחייבותי אני אכן שוקלת התנתקות מחברה זו .אני חשה זילזול ואני מאוד מאוכזבת
אני מקווה שאכן תלונתי תיבדק בקפידה
שמות הבכירים זכורים לי ואם אתבקש אמסור את שמם
חשוב לציין שהמנוי רשום על שמו של בעלי
כספי סוג הנזק :
להשיב כספי ולבטל את החיוב הנוסף בעבור הערוץ שלא הי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה