פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרה בוטה של זכויות האזרח והלקוח מצד חברת "יס" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
אני משוכנע שיש אותה במשרדכם. לי אין אותה ב"שלוף" כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד: ‏יום שני 12 דצמבר 2005

אתר "תלונה"

הנדון: הפרה בוטה של זכויות האזרח והלקוח מצד חברת "יס"

א.ג.נ.

1. עד לפני כשנה הייתי לקוח מרוצה ומאושר של חברת "יס" ונאלצתי להפסיק את התקשרותי איתם מסיבות שונות.
2. לאחר כחודש ימים התחיל הטלפון לצלצל בביתי בכל שבועיים בשעות הערב בד"כ כאשר בצד השני של הקו מצוי נציג חברת "יס" הרוצה להציע לי מבצע או עסקה שהיא.
3. החל מהשיחה הראשונה ביקשתי שיסירו את שמי ופרטי מרשימותיהם, וכך חזרתי וביקשתי במשך כ-/65 שיחות ראשונות. לאחר מכן שלחתי בקשות בכתב באמצעות האתר של חברת "יס", לא נענתי והמשכתי לבקש מהנציגים שהמשיכו להטרידני להסיר את שמי (ונענתי כמובן ב"חיוב" והסכמה –עד שיחת הטלפון הבאה בתור, כל שבועיים).
4. אתמול, ה-11 לדצמבר, בשעות הערב, הגיע ההתנהגות הצרכנית של "יס" לשיא חדש ובו ניתן לי, עפ"י דרישתי, לשוחח עם מנהלת שירות לקוחות אזור צפון אשר נמאס לה לעמוד בפני שאלותיי ודרישותיי בנושא חסינות פרטי האזרח וניהול מאגר המידע ופשוט ניתקה את השיחה באמצע, ללא פרובוקציה שהיא מצידי.
5. לכל האמור להלן ישנן שתי בעיות:
א. עבירה בוטא על זכויות האזרח ופרטיותו מצד חברת "יס". וכידוע, היכן שיש מקק אחד, כנראה ישנם בני דודים, אחיינים ושאר קרובי משפחה. משמע- אינני מאמין שאני היחידי הנתקל בבעיה זו וכנראה חברת "יס" מתעלמת באופן בוטא מבקשות אזרחים ועושה דין לעצמה בניהול פרטי אזרחים ושימוש בהם. אני דורש כי חברת "יס" תפסיק התנהגות זו ותפצה אותי עבור עוגמת הנפש שנגרמה לי בשנה האחרונה.
ב. ההתנהגות הצרכנית של "יס" לא רק שלוקה בחסר אלא משאירה את האזרח נתון לחסד סבלנותם והבנתם של מנהלי שרות הלקוחות. יתכן, שבמקרה זה, מנהלת שירות הלקוחות רחוקה מלהיות ראויה לתפקידה וכי הלקוחות מקבלים שירות לקוי עקב איוש התפקיד על ידה. אין ספק שבמקרה זה חרגה המנהלת מתפקידה ואני מבקש כי תבררו עניין זה עד תום.
6. לסיום- אני מקווה כי רשם מאגרי המידע במשרד המשפטים תאכוף את מרותה על חברת "יס" ותבדוק את נהלי החברה באחזקת ותפקוד מאגר המידע שברשותם. כמו כן, אני מקווה כי המועצה הישראלית לצרכנות תוכיח את חברת "יס" על התנהגותם הנלוזה והבוטה. וכמובן, אני מצפה מחברת "יס" כי תתנצל, תברר את העניין לאשורו, ותפצה אותי על שנה של עגמת נפש, התחננויות, בקשות, התרגזויות וכד'.
7. לסיום רק אציין כי קו הטלפון שברשותי הינו חסוי, עד כמה שפרט מידע זה הינו רלוונטי.

לתשובת הגורמים הרלוונטיים אמתין,
בכבוד רב,

מלברגר אורן
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת נהלים ופיצוי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה