פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מטרד טלפוני נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מזה שנתיים אנו לא מחוברים לחברת כבלים yes. ובכל זאת מקבלים טלפונים ממחלקת השיווק הצפונית, שנמצאת בנצרת ובחיפה במספר טלפון:048494066 . מתקשרים אלינו בכל שעות היום והערב למרות בקשות חוזרות ונשנות למחיקת פרטים שלנו מהמערכת.במשך כל התקופה הזו לפחות פעם או פעמיים בשבוע קבלנו טלפונים חוזרים מנציגי המכירות. אחרי כל שיחה עם נציג מכירות התקשרנו לשירות לקוחות של יס ובקשנו מחיקת פרטינו מהמערכת ורישום הערה במחשב לא להטריד אותנו, למרות שההערה רשומה אף אחד לא מתייחס אליה ברצינות.אנו שוקלים לנקוט באמצעים משפטיים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה