פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה +עוגמת נפש מצדם של yes נושא התלונה:
ראובן אביעד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏23 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי ה23 לדצמבר הטלויזיה הפסיקה לפעול למרות שרק ביום ראשון שמנו לב. לאחר תלונות רבות yes התפנו בכלל לשים לב לזה שאין לנו טלויזיה ושלחו טכנאי הטכנאי טען שיש רק חלק קטן בלוין שדורש תיקון אבל הוא צריך צוות.
לאחר יום yes נזכרו לשלוח לנו צוות שבס"הכ מורכב משני טכנאים וכאשר הם עלו על הגג הם טענו שהוא רעוע ושהנזקים יקרו שוב אם הם יתקנו אז הם צריכים מיקום אחר אבל אין!!!!!
אז עכשיו עבר כבר שבוע ועדיין אין לנו ערוצים בבית....
והילדים כל היום משועממים ואין להם תעסוקה כי בחופש התעסוקה של הילדים זה טלויזיה ומחשב מחשב יש לנו רק אחד בבית ואני צריך אותו לרוב לצורכי עבודה.....
ככה שלילדים אין מה לעשות החופש כבר נגמר עוד כמה ימים ו yes עדיין לא התפנו לחשוב על רעיון וכתוצאה מכך דרשנו מהם להתנתק!!!
תשובתם הייתה שיש לנו התחייבות לשנה אבל אמרתי להם שבטלפון מה שסגרנו היה שזה בלי התחיבות מכיוון שנכוונו כבר מחברות שונות בגלל ההתייחבויות האלה אז הם טענו שהטכנאי בא להתקין את הממיר הוא החתים אותנו על טופס שכתוב בו שיש התחייבות לשנה.
זאת גם הונאה שבטלפון הם אומרים משהו אחד והטכנאי נותן לנו נספח לחתום עליו.
וגם זאת קצת חוצפה ההסכם החד צדדי הזה שאנחנו צריכים גם לסבול שבוע בחופש בלי טלויזיה וגם צריכים לסבול אותם שנה.
*חשוב לציין אנחנו לקוחות חדשים של yes וכבר מתנהגים אלינו ככה בזילזול.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנתקות מהשירותים של yes אחרי מצב כזה אני לא רוצה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה