yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 5.6.11, בהמשך לפנייתה של גב' רחלי סייג בנושא תנאי המבצע וחיובי החשבוניות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.
מבדיקה ברשומות המנוי, בוצעה עמה שיחה טלפונית ביום ה- 16.2.11, עם נציגה בכירה ממחלקת קשרי הלקוחות, לאחר בקשתה להפסקת ההתקשרות. החל מיום ה- 24.2.11, מעודכן במנוי מבצע לתקופה מוגדרת, כאשר ההתחייבות להישאר מנויה על שירותינו הינה לתקופה בת 18 חודשים בלבד – מבצע RGC.
הסבת המנוי אושרה על-ידה (או מי מטעמה) לתנאי תכנית אישית חדשה זו, המזכה אותה בהטבות משמעותיות במחיר חבילת הצפייה שנבחרה.
המבצע הנדון כולל צפייה בחבילת הבסיס, תוספת של 13 חבילות צפייה נוספות- סרטים ,ספורט ,בידור, גברים ,צעירים ומוזיקה ,מדע וטבע ,חוויה רוסית,,MUSIC SELECT עסקים וחדשות ,משחקים ,ו - 3 חבילות שפות זרות (כל חבילות הצפייה הקיימות בחברתנו באותה עת) במחיר חודשי בסך 209₪* לתקופה בת 18 חודשים (להלן: "התקופה הראשונה") ובעלות חודשית בסך 259₪ לתקופה בת 24 חודשים (להלן: "התקופה השנייה"). ההתחייבות להישאר מנויה על שירותינו במבצע זה הינה לתקופה בת 18 חודשים בלבד.
כמו כן, עודכנו 3 ערוצי פרימיום – ערוץ הבריאות, ערוץ האוכל וערוץ הטיולים בהנחה קבועה של 30% ממחירם הכולל, לתקופה בת 18 חודשים.
בנוסף, עודכן זיכוי כספי קבוע בחשבונית, בסך 20 ₪ כל חודש, לתקופה בת 18 חודשים.
חבילת הצפייה אינה כוללת את ערוצי הפרימיום הנוספים מלבד הערוצים שצוינו לעיל וערוצים ברישיון מיוחד.
במעמד ההתקנה שבוצעה ביום ה- 22.2.11, הותקנו 2 מכשירי HD בחיוב חודשי קבוע בסך 9.9 ₪ לכל מכשיר.
קיים חיוב קבוע נוסף בסך 39.9 ₪ לחודש, עבור שימוש ושכירות במכשיר ה- yesMaxTOTAL.
במסגרת השיחה הטלפונית שבוצעה עם הגב' סייג ביום ה- 16.2.11, סוכם עמה כי חיבור המנוי בחזרה לשירותי yes לא תהייה כרוכה בתשלום.
בחשבונית חודש מרץ 2011 בוצע חיוב בסך 634 ₪ בגין התקנות. בחשבונית זו, זוכה חשבונה בסך 396 ₪ כנגד חיובי ההתקנה.
בחשבונית חודש מאי 2011 בוצע זיכוי כספי חד-פעמי בסך 79 ₪ בגין ההתקנה נוספת.
לאור פנייתה, נמצא כי עדיין נשאר חיוב בסך 159 ₪ בגין התקנה נוספת.
בוצע זיכוי כספי חד-פעמי בגין חיוב זה. זיכוי זה יופיע בחשבונית חודש יוני 2011 אשר תפורסם בתחילת חודש יולי.
אבקש להביע את התנצלותי על אי הנוחות באם נגרמה ללקוחה או למי מטעמה.
אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.
נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
|
תגובה: |
ראה תשובתנו מעלה. |
פתרון: |
|
|