פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ממירים לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים התנקנו מחברת יס ועברנו להוט,
לא משנה שלאחר חודשיים גילינו שחברת יס עדיין מחייבת אותנו בזמן שאנו מחוברים להוט,אבל העניין הזה סודר ביחד עם הוט,
התקשרנו בעצם כדי לבדוק מתי מתכוונים לקחת את הממירים של יס,
ונציגת השירות אמרה שזה יקרה לאחר שיקבלו הודעת ניתוק מהוט,
העניין הוסדר הוט הודיעו ליס על הניתוק התקשרה נציגה של יס ואמרה כי איסוף הממירים ואני מדגישה ממירים יבוצע לקראת סוף החודש ויתקשר הטכנאי על מנת לקחת את הממירים.
היום 24.7.11 התקשר הטכנאי לבעלי לומר שהוא בדרך,בעלי יצא מהעבודה נתן לטכנאי את הממירים ואז אמר לו הטכנאי שחסר שלט אחד ולכן נחויב ב 150 ש"ח
אם הנציגה היתה אומרת שבאים לאסוף ציוד הייתי שואלת מהו הציוד,אבל הנציגה טרחה לומר ממירים ולא ציוד ולכן לא היה לי מושג כי עליי לחפש את השלט על מנת להחזירו,התשובות שקיבלתי במוקד השירות היו כ"כ מגעילות,אחראי משמרת בשם דור דאג להוציא כטיפשה ואמר לי כי השכל הישר אומר כי ציוד כולל גם שלט למרות שהסברתי לו בערך 200 פעם שנאמר לי ממירים ולא ציוד,אבל כנראה שהאנשים הטיפשים דוקא נמצאים אצלהם במוקד השירות,אני מודה על כל רגע שהתנתקתי מהם וחייבת לומר כי השירות שניתן לי על ידם במהלך שלושת השנים היה מתחת לכל בקורת.
לא לחייב את ה 150 ש"ח פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה