פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיטת מכירה של יס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, שמי תמר. ההורים שלי מנויים לחברת יס המון שנים (מס מנוי 048443810) וסה"כ היו מרוצים. הוריי מבוגרים ותמיד שילמו את מה שצריך בלי להתלונן יותר מידי. בחוודש נובמבר 2010 נגמרה להוריי ההתחייבות מיס. בעקבות כך התקשרה נציגה מיס להציע לאמי לחדש מבצע כמובן עם התחייבות לשנתיים מכיוון ואמי לא מבינה בזה אמרה מספר פעמים שהיא לא מעוניינת בנוסף מהסיבה כי ידעה אמי שבשנה הקרובה תתנתק מיס. הוריי לא מקבלים חשבוניות מיס ורק רואים את סכום החיוב בכרטיס אשראי. הגיע העת בחודש יולי 2011 שהוריי מעוניינים להתנתק מיס לא כי הם לא מרוצים פשוט כל הילדים עזבו את הבית וכבר אין מי שיהנה מערוצי יס. התברר לנו כי ישנו קנס בסך 400 ש"ח מהסיבה שהנציגה ששוחחה עם אמי בחודש נובמבר כן העבירה את המנוי חבילה למרות תנגדותה של אמי עוד אציין כי הנציגה תיעדה במערכות ש"העבירה לחבילה חדשה ובמידה ובעלת המנוי לא תרצה היא תיצור קשר עד סוף החודש." פשוט חוצפה! לא הגיע שום מכתב בדואר וזאת שיטת מכירה הכי גועלית מבחינתי. הכל כשר העיקר למכור- כנראה שזה מוטו החברה. הרי איזה בנאדם הגיוני יאשר משהו שהוא לא רוצה ויגיד שאם הוא עדיין לא ירצה הוא ייצור קשר. חוצפה וחרפה! דרשתי זיכוי על הקנס. לא מספיק שאנחנו משלמים כל חודש מעל 200 ש"ח עבור טלויזיה בלבד ויש לנו את אותם ממירים כבר כמה שנים וכמובן שאנחנו מחזירים אותם, בנוסף הם גובים מאיתנו קנס ע"ס 400 ש"ח?? על מה ולמה?חשוב לי גם לפנות למשרד התקשורת בעיניין. עוד חשוב לי לציין כי באותה תקופה אולי אפילו באותו היום אבא שלי שהוא חולה עבר טיפולים כימוטרפים ציינתי זאת גם בפני נציגת קשרי לקוחות וכ י יש לי מסמכים המעידים על טיפולים באותו השבוע,שוב אולי גם אותו היום, אז בטח לא היה להוריי את הראש להתעסקות עם מבצע חדש כמובן שהנציגה לא התייחסה לנושא כלל. בנוסף ביקשתי מיס להאזין לשיחה ונאמר לי שהיא לא מוקלטת. אשמח לקבל תגובה בנושא. תודה
כספי סוג הנזק :
זיכוי עבור הקנס. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 26.7.2011 בעניינה של גב' שרה תורג'מן.

יצוין כי מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 24.10.2010 שוחחה עם גב' תורג'מן נציגת החברה וקיבלה את אישורה לחדש את התקשרותה עמנו בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג UBE* למשך שנתיים ראשונות החל מיום 28.10.2010 (להלן: "התקופה הראשונה"), בהתחייבות, במחיר 219.95 ש"ח* לחודש, ולמשך שלוש שנים נוספות (להלן: "התקופה השנייה"), ללא התחייבות, במחיר 270.17 ש"ח* לחודש ובהתאם לנספח תנאי מבצע אשר הובאו לידיעתה ואישורה ונשלחו לכתובת המנוי באמצעות הדואר ביום 2.11.2010.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' תורג'מן עולה כי בהתאם לבקשתה לניתוק המנוי תואם עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 17.8.2011 בין השעות 17:00-19:00. אבקש לציין כי בשל בקשתה של גב' תורג'מן לסיום ההתקשרות מיום 22.7.2011 המועד האחרון לחיוב הנו 24.7.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתה של גב' תורג'מן לניתוק המנוי, זאת ללא חיוב בגין החזר עלות הטבה.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה