פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות סוכן ואי החזרת טלפונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף נובמבר 2009 עשיתי מנוי לחברת יס, אך ורק בגלל התחייבות סוכן המכירות שלא אחוייב בקנס אם אסיים את המנוי לפני תום ההתחייבות לשנתיים, אשר כתב לי על כך מכתב רשמי עם צילום תג העובד שלו כנציג החברה.
בסוף מאי 2011 ביקשתי לסיים את המנוי, הזכרתי לנציג הטלפוני את ההתחייבות הנ"ל, ושלחתי אותה בפקס לחברה לבקשתו. למרות זאת גבו ממני את הקנס בסך 300 ש"ח, ולא החזירו לי טלפון למרות פניות מספר.
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 28.7.11, בהמשך לפנייתה של הגב' ג'אנה פיינגרש בנושא ההתחייבות לחברתנו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתה זו.

בהתאם למידע שבידי ביום 1.12.2009 חובר ביתה של הגב' פיינגרש לשידורנו לאחר ביצוע התקנת תשתית הלווין בביתה.

במהלך תהליך המכירה הוצע לה ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנויה ל yes במסגרת מבצע הכרות המיועד ללקוחות חדשים לשירותי צפייה והועברו לידיה טופס ההצטרפות ונספח תנאי המבצע אשר אושרו בחתימתה או מי מטעמה (העתקי הטפסים מצויים ברשותנו).

במסגרת התקשרותו עם yes סוכם בינה או מי מטעמה לבין נציגנו על הצטרפות למבצע לתקופה מוגדרת בת 24 חודשים כולל התחייבות להישאר מנויה על שירותינו לתקופה זו.

חברתנו מציעה מעת לעת מבצעים ומסלולי צפייה שונים לקהל לקוחותיה בתנאי הצטרפות אטרקטיביים, כמובן שהדבר מחייב נאמנות לקוחותינו לחברה לתקופה מסוימת. מעיון בנספחי תנאי התוכניות ניתן להיווכח שהחברה דאגה להבהיר ללקוחה, כי הצטרפותה לתוכנית לשירותי הצפייה מותנית בהתחייבותה להישאר מנויה על שירותי החברה למשך שנתיים (להלן עד ליום ה- 1.12.2011)- עוד נקבע, כי אם הא תתנתק משירותי החברה קודם לכן, היא תחוייב בדמי החזר עלות הטבת התוכנית לשירותי הצפייה בסך מוסכם של 300 ₪ .

לאור האמור לעיל בסיום ההתקשרות לפני מועד תום תקופת המבצע יחויב המנוי בהחזר עלות הטבת המבצע ללא קשר לסיבת הניתוק.

לא נמצא כל תיעוד ברשומותינו ובטפסי ההתקשרות להבטחת נציג המכירות לביטול ההתחייבות במבצע ההכרות ולא נמצא ם תיעוד לשליחת אסמכתא ע"י הלקוחה עם אישור הנציג להטבה זו.

במידה ויש בידי הלקוחה אסמכתא כפי שציינה עליה להעבירה אלינו באמצעות פקס למספר: 09-7616193 לתחום תקשורת כתובה ולציין את מס' המנוי שלה ( מס': 671031) ואנו נשמח להמשיך טיפול בנושא.

נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,

חברת yes.


תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה