פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהבטחות והתעלמות מטלפונים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באמצעות קרן , 0527535734 , הצטרפתי ליס ביום 13.2.11 . נספח מבצע J7W נאמר ונכתב בכתב ידה של קרן , חודש חינם. כמוכן עקב "טרטור מסוים מצד יס" הובטח ע"י קרן שימוש בחינם למשך חודשיים של ספורט 1+2 . הכל מוקלט ורשום אצלם.כבובן שחויבתי בגין 2 חודשי השימוש בערוצים וכמובן שלא זוכיתי כמובטח. דברתי כמה פעמים עם נציגי השירות הם אימתו עם קרן אך מאום לא קרה. ניסיתי ליצור שוב קשר עם קרן , ענתה אחרת שאמרה כי קרן תחזור אלי. מאומה. אבקש כי הנושא יטופל הן אישית מול אנשי השירות והן במישוא הכספי , החזר בגין חודש +החזר בגין 2 חיובי הספורט. תודה חנן
בקש כי הנושא יטופל הן אישית מול אנשי השירות והן במישוא הכספי , החזר בגין חודש +החזר בגין 2 חיובי הספורט. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 7.8.11, בהמשך לפנייתו של מר חנן דוידוביץ בנושא הבטחות נציגת המכירות לזיכוי בגין שירותי הצפייה, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי הלקוח הצטרף לשירותי yes ביום ה- 13.2.11.

הריני לאשר כי בחשבונית חודש פברואר 2011, עודכן זיכוי בגין חודש צפייה במבצע המעודכן במנוי.

בנוסף, בחשבונית חודש מאי 2011, עודכן זיכוי בסך 119.8 ₪, בגין חבילת צ'רלטון (ספורט1, ספורט), לתקופה בת חודשיים.

אנו מאחלים המשך צפייה מהנה בשידורינו.
תגובה:
ראה תשובתנו מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה