פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה בVOD שלא נפתרה כבר חודשיים למרות שבאו מספר טכנאים נושא התלונה:
מילר חופית שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שבוע לאחר שחיברו אותי לVOD של חברת יס התחילו תקלות... התקשרנו לשירות הלקוחות שאמרו שלפי מה שנשמע צריך להחליף כבל רשת לשם כך יש לתאם טכנאי..
תיאמו לנו טכנאי ליום אחרי תאריך 13.07.11 -יום רביעי שבמקרה הייתי בו בבית במהלך היום כיוון שבני היה חולה- הטכנאי תואם בין השעות 9-11 לאחר שיחות ממושכות במהלך כל היום כיוון שהטכנאי לא הגיע ואני חיכיתי לו בבית הוא הגיע בסביבות השעה 18:00
הגיע אליי טכנאי חובבן הסתכל על הכבלים ניסה להחליף נקודת חשמל לאחר שזה לא הצליח לסדר את התקלה (מן הסתם שהנקודת חשמל כן הייתה בסדר כי גם הטלויזיה הייתה מחוברת בה וכן עבדה!!!) הוא אמר שהוא איננו יכול לפתור את הבעיה ושצריך לתאם טכנאי אחר ויתקשרו אלי לתאם.
ביום ראשון 17.07.11 התקשר אליי טכנאי בשעות הבוקר ואמר לי שהוא מתחת לביתי ושכך תואם איתי למרות שהדבר איננו נכון ולא יכול להיות נכון בחיים כיוון שאני עובדת עד השעה 16:30 הסברתי לו שאף אחר לא תיאם איתי והוא הפנה אליי את שירות הלקוחות שאמרו שככה תואם הם לא יודעים ע"י מי והכי קרוב שהם יכולים לתאם לי טכנאי זה בתאריך 24.07.11 שבוע אחרי ושזה לא בעיה שלהם שאני לא יכולה בשעות הבוקר
בתאריך 24.07.11 הגיע טכנאי בשעות הערב הסתכל על הכבל ואמר שצריך להחליף את החלק אבל אין לו חלקים כדי להחליף לי- למה שולחים אליי טכנאי ללא חלקים כשיודעים שהתקלה היא בVOD????????
בנוסף הטכנאי אמר שהוא ממש מופתע שהטכנאי שהיה קודם לא הבין זאת באותו רגע כי הנורות של הVOD לא דולקות כלל.
כמובן ששוב הוא אמר שצריך לזמן טכנאי אחר וזימן לי באותו הרגע טכנאי לתאריך 31.07.11 שוב לחכות שבוע.. למרות שהטכנאי הסביר להם שאני מחכה כבר זמן רב הם לא הסכימו להקדים.. הוא הדגיש להם שאני מגיע הביתה רק אחרי 5:30 ולכן ביקש שהטכנאי יתאים עצמו לכך ויגיע מאוחר יותר
בתאריך 31.07.11 התקשר אליי טכנאי בשעה 15:00 ואמר לי שהוא בדרך אליי אמרתי לו שתיאמו לי בין השעות 17:00 ל19:00 וכמה שיותר לכיוון 17:30 ולא לשעה 15:00 הוא אמר שהוא יודע הוא רק רצה להקדים ושאל אם אני אהיה בבית ב17:00 אמרתי לו שהסיכוי קלוש ושביקשתי שיבואו אחרי 17:30 הוא אמר אין בעיה אני יארגן את היום...
בשעה 16:45 מתקשר אליי הטכנאי ואומר שהוא מחכה מתחת לבית שלי ואם אני לא יגיע תוך רבע שעה הוא עוזב אמרתי לו שהבטיחו לי שיגיעו אחרי 17:30 אך למרות זאת אני בדרך ומקווה שיגיע ברבע שעה הקרובה וביקשתי שלא ילך הדגשתי שוב שאני בדרך.. אחרי 2 דקות התקשרה אליי בחורה מהשירות שאמרה לי שהנוהל הוא לחכות רבע שעה ולא יותר הסברתי לה את כל השתלשלות העיניינים ושביקשתי בפירוש שיגיעו אחרי השעה 17:30 אך למרות זאת הדגשתי בפניהה שוב שאני בדרך ויגיע בדקות הקרובות והיא הבטיחה לי שהיא תגיד לטכנאי לחכות..
הגעתי לאחר 13 דקות בדיוק משיחת הטכנאי לשם כך הייתי צריכה להזעיק את אמא שלי שתוציא את בני מהגן כדי שאני לא אתעכב שם ויגיע בזמן כמובן שכאשר הגעתי לא היו שום טכנאי שמחכה ואני לא אתפלה אם הוא לא היה שם מלכתחילה שוב התקשרתי לשירות הלקוחות חיכיתי 20 דקות עד שענתה לי בחורה בשם אסתר שאמרה לי שזה בעיה שלי שלא הגעתי ב17:00 בדיוק ושהטכנאי לא חייב לי שום דבר ולא חייב לחכות לי אפילו דקה אמרתי לה שאמרו לי שהנוהל הוא לחכות רבע שעה היא אמרה לי שאין שום נוהל למרות שחצי שעה לפני בחורה אמרה לי שזה הנוהל ביקשתי לדבר עם מנהל לשם כך הייתי צריכה ממש להתחנן עד שהעבירו לי בחורה בשם סיוון שכמובן גם אמרה לי שהטכנאי לא צריך לחכות ושוב צריך לתאם מחדש.. ושוב פעם היא תיאמה לי לשבוע אחרי לתאריך ה07.08.11 אמרתי לה שאני המון זמן עם התקלה אך לא עניין אותה והיא לא הייתה מוכנה לבוא לקראתי ולתאם לי לפני..
היום תאריך ה07.08.11 הגיע טכנאי בשעה 18:30 מסתבר שזה אותו טכנאי שהיה אצלי שבועיים לפני בלי ציוד ושוב... אין ציוד לתיקון התקלה אפילו הטכנאי התבייש להיכנס לתוך הבית והיה בהלם שהתקלה לא סודרה וששוב החזירו אותו הוא התקשר לשירות שלהם שאמרו שהם יכולים לתאם טכנאי רק לעוד שבועיים!!!!! איפה נשמע כזה דבר!!!!!
ושוב התקשרתי לשירות לקוחות הבחורה אמרה שתיאמו לי לעוד שבועיים אך היא תנסה להקדים את הטכנאי ליום שלישי הסברתי לה שוב שאין מצב שאני מגיעה הביתה לפני 17:30 וכמובן שתשובתה הייתה על השעה הזאת אני יצטרך לבדוק ולחזור אלייך מחר בבוקר
ועכשיו אני מחכה שיחזרו אליי שאולי לשם שינוי יגיע טכנאי נורמאלי שיודע משהו
אני חייבת להדגיש שהישרות לקוחות של חברת יס הוא ביזיון אחד גדול אף פכם לא נתקלתי בכזה שירות מזלזל של חבורת אנשים לא נחמדים
אני חושבת שצריך לרענן לכל השיורת לקוחות נהלים לגבי יחס ללקוחות ולרענן לכל אטכנאים את הידע שלהם..
אני לא מצליחה להבין אך יוצא טכנאי לבית לקוח ללא ציוד? למה לקוח צריך לחכות כל כך הרבה זמן שיגיע טכנאי שיודע כדי לסדר תקלה???
לא הגיוני ששירות לקוחות של חברה בסדר גודל כמו יס יתנהל בצורה כזאת מזעזעת!!!
אני מאוד מאוד מאוכזבת ולצערי אני לא חושבת שאשאר לקוחה של יס.. למזלינו יש תחליף גם להם
וגם עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב ,

אני מודה לך על פנייתך מיום 7.8.2011 בעניינה של הגב' חופית מילר.

yes משקיעה רבות על מנת להעניק ללקוח חווית קולנוע איכותית ומותאמת לכל צופה. אנו פועלים באופן מתמיד להפניית המשאבים הן בתחום המוצר והן בתחום השירות גם יחד ואנו מתנצלים בפני הגב' מילר על ההתנהלות לביצוע שירות VOD בביתה.

מבדיקה ברשומות המנוי על שם הגב' חופית מילר נמצא כי חשבונה זוכה בסך 600 ש"ח בגין איחור הגעת טכנאים ובהתאם למוסכם עמה.

יחד עם זאת הוחלט לזכות את חשבונה בסך 600 ש"ח נוספים בגין הגעת טכנאי ללא ציוד נדרש ביום 24.7.2011 וביום 7.8.2011. זיכוי זה יתקזז עם חשבונית חודש אוגוסט 2011.

כמו כן, בהמשך לסיכום בין נציגי החברה לגב' מילר מתואם עמה מועד לביצוע ההתקנה ליום 16.8.2011 .

אני תקווה כי ההתקנה תבוצע באופן מלא ולשביעות רצונה.

אשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
תגובה:
תשובתנו מצורפת מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה