פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר הגינות וחוסר מענה לפניות הציבור נושא התלונה:
רומי מיכאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה מספר שנים אני לקוח נאמן בחברת יס, בשיטוטויי ברחבי האינטרנט נכנסתי לאתר יס, ולתדהמתי גיליתי את רמת המחירים המוצעים ללקוחות חדשים ומצטרפים ואיזה חבילות נדיבות מוצעות לאותם מצטרפים חדשים.
החבילה היקרה ביותר המוצעת שם היא 299 ש"ח שכוללת 3 ממירים חדשים וחבילות צפייה נדיבות , כאשר אני בתור לקוח ותיק נאלץ לשלם 350 ש"ח בחודש וזה עוד אחרי הנחה !!! ואחרי שנאלצתי לסגור את חבילת הספורט ע"מ לצמצם בעלויות מה שהוזיל לי את החבילה ב99 ש"ח לחודש, אחרי שבמשך שנה שילמתי כ490 ש"ח לחודש !!!
שלחתי תלונה ליס דרך האתר שלהם וטרם נענתי, ובמקביל דיברתי עם נציגת לקוחות בטלפון שהבהירה לי זה מה יש.
שאלתי העיקרית בענין האם לקוחות נאמנים ומסורים אמורים לשלם קנס וביוקר על נאמנותם זו?
האם פעם עלה בדעתה של יס לצאת בחבילה אטרקטיבית ללקוחותיה הותיקים והנאמנים או שמא בגלל שהם כבר ב"כיסם" אז מותר לזלזל בהם ולפגוע בהם.
היות ולא זכיתי למענה מיס אני פונה אליהם באמצעותכם ואולי סוף סוף אזכה למענה ותגובה הולמת, למען הגילוי הנאות אציין שאני כבר במו"מ עם חברת הוט שהציעה לי טריפל במחיר מאד אטרקטיבי ביחס למה שאני מקבל ביס.
תודה מראש
מיכאל.
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 8.8.2011 בעניינו של מר מיכאל רומי.

בנושא מבצעים ומחירים הקיימים בעת זו ב yes , כפי שבוודאי ידוע למר רומי, בגופים רבים ובחברות רבות במשק קיימים מבצעים שונים המותאמים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. אציין כי, לכל מבצע ישנם תנאים משלו בהתאם להחלטת החברה באותה עת.

חשוב לי ליידע, כי כדי שנוכל להמשיך ולהעניק ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה והמגוונת ביותר, אנו נאלצים לעדכן מחירים מפעם לפעם ולשנותם. עדכוני המחירים שלנו, נובע מעלויות תוכן גבוהות, ומתוך רצון שלקוחותינו ימשיכו ליהנות ממגוון התוכן העשיר והאיכותי בו הם צופים, בייחוד כאשר במהלך התקופה האחרונה חידשנו והוספנו תכנים רבים לשידורינו.

כידוע, החברה מציעה מגוון מבצעים ללקוחותיה החדשים והוותיקים כאחד. המבצעים השונים מתעדכנים ומשתנים על פי מועדים קבועים מראש, כדרכם של מבצעים. החברה מציעה מעת לעת לקהל לקוחותיה מגוון של מבצעים הרלוונטיים לאוכלוסיות שונות, לפי בחירתם האישית והרגלי הצפייה של קהל זה, כמו גם לפי העלות הכספית המתאימה להם.

בהמשך לפנייתו של מר רומי אבקש לציין כי מבדיקה ברשומות המנוי על שמו עולה כי תואמה הגעת טכנאי לאיסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ליום 5.9.2011 בין השעות 17:00-19:00. אדגיש כי המועד האחרון לחיוב הנו 12.8.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר רומי לניתוק המנוי. לאור האמור יחויב המנוי על שמו של מר רומי על סך 667.838 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תקופת ההתחייבות למבצע ולציוד.

ברצוני להודות למר רומי על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי הוא נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם

תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה