פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד לחברת יס נושא התלונה:
בנימין מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏10 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בין השנים 2002-2006 הייתי מנוי בחב' יס (כבלים)לאחר סיום המנוי ביקשתי להתנתק ונאמר לי ע"י נציג חב' יס להחזיר את הממיר והשלט למשרדים בת"א, הממיר והשלט הוחזרו למשרדי יס בשנת 2006 ביקשתי אזשהיא אסמכתא ונאמר לי ע"י הנציג שיעודכן במחשבי יס החזרת הממיר עפ"י מס' הכרטיס שנמצא במכשיר ולא ניתנה לי כל אסמכתא ידנית.לאחר מס' שנים פנו אלי טלפונית וטענו שלא מועדכן אצלם החזרת הממיר ואם יש לי אשור ידני,הסברתי להם שהחזרתי את הממיר והשלט ושנאמר לי ע"י הנציג של יס שהעידכון יתבצע על פי מס' הכרטיס בממיר, לאחר בדיקה חוזרת של יס נאמר לי שהם מסירים את טענתם. היום 10.8.2011 פנו אלי ממשרד עו"ד בלום וטענו שהם מייצגים את יס שתובעת ממני כ- 1,560 ש"ח. אני מרגיש חסר אונים מול חב' יס שטוענת כרגע שלא החזרתי את הממיר ואני בוודאות החזרתי להם את הממיר והשלט כמו שביקשו ממני.תמוה בנוסף לכך שלאחר מס' שנים פתאום החליטו לתבוע אותי ולא בסמוך לאי החזרת הממיר כפי טענתם בשנת 2006. נראה כי חברת יס מנסים לסחוט אותי על זה שאני לא מנוי שלהם. אבקש את עזרתכם למציאת פיתרון לעניין. תודה רבה על עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הסרת תביעתם. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 14.8.11, בהמשך לפנייתו של מר מאיר בנימין בנושא דרישת תשלום בגין עלות ציוד שלא הוחזר לרשותנו בעת סיום התקשרות עם yes, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מבדיקה ברשומות המנוי, בהתאם לרשומות החברה, ביום 13.12.2002 הצטרף מר בנימין לשידורי החברה בכתובת : מורדי הגטאות 2 ברמת גן ובביתו התקינה החברה ממיר דיגיטלי אחד, כנדרש הימנה.

אבקש להסביר כי ציוד הקצה אותו מספקת החברה ללקוחותיה, למטרת צפייה בשירותי התוכן שלה, הינו ציוד יקר ערך.

מיותר לציין את נושא חשיבות שמירה על ציוד הקצה בהתאם להסכם ההתקשרות סעיף 7 ג' "במידה שציוד הקצה עדיין בבעלות החברה על הלקוח לשמור על הציוד, להימנע מלמסור אותו לאחר ומלהוציאו מחזקתו".

לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד במקרה גניבה או אבדן, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק.

על פי תיעוד במנוי עם סיום התקשרותו של מר בנימין מול חברתנו בחודש יולי 2006 הוסרו שירותי הצפייה מהמנוי שבכתובת שלעיל והופסק החיוב עבורם. תואם מועד לאיסוף הציוד מבית הלקוח ליום ה-25.7.2006. במועד זה לא אותר הלקוח בביתו ובהמשך לא הצליחו נציגינו לאתרו טלפונית לתאום השרות מחדש.

החל ממועד זה ועד מועד תגובתנו זו לא נמצא כל תיעוד ברשומות המנוי להחזרתו של הממיר לרשותנו.

לצערי, בהתאם למידע זה ציוד הקצה המהווה קניינה של החברה כאמור לא הוחזר לרשותנו, ועל כן איבדה החברה רכוש יקר השייך לה.

אי לכך חברת yes פעלה בהתאם ובכפוף להסכם ההתקשרות כאמור, חשבונו של מר בנימין במנוי הנ"ל חוייב עפ"י מחירון חברתנו בעלות הציוד , וזאת בהתאם למחירון yes . מאחר ולא הוסדר תשלום ליתרת חוב בגין הציוד הועבר הנושא לטיפול משפטי הכרוך בהוצאות נוספות.

לאור פנייתו של מר בנימין כעת וטענותיו נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט באופן חריג, לפנים משורת הדין ומתוך רצון להיטיב עם מר בנימין למחול על חיוב זה, זאת מבלי להודות באילו מטענותיו ואך ורק מחמת הספק והזמן הארוך שעבר ממועד סיום ההתקשרות.

בוצע זיכוי בגין עלות הציוד החסר ובוטלה יתרת החוב. בנוסף חשוב לציין כי התיק המשפטי אצל בא כוחנו עו"ד נאמן בוטל לרבות דרישת התשלום להוצאות המשפטיות.

בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה