חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 11.9.2011 בעניינה של גב' איריס דור.
אבקש לציין כי yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).
מבדיקת פנייתה של גב' דור נמצא כי, ביום ה- 28.8.2011 תואמה עמה הגעת נציג טכני לכתובתה ליום 11.9.2011 בין השעות 08:00-10:00. נציגנו הגיע לכתובת המנוי בסביבות השעה 10:48, בטווח איחור מותר על פי חוק. לאור האמור חויב המנוי על שמו של מר אייל דור על סך 158 ₪ בגין התקנת שני הממירים זאת כפי שסוכם ביום 11.9.2011 מול גב' דור.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|