פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזרת ציוד לחברת יס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי בעבר מנוי של חברת יס מיוני 2007 למשך מספר חודשים.
התנתקתי לפני תום תקופת ההתחיבות (עקב שינוי ההסכם בע"פ ע"י יס, מה שמכר לי הנציג ומה שקיבלתי בפועל היו שני דברים שונים - סיפור אחר לכשעצמו), ושילמתי על כך קנס.
אתמול מתקשר אליי נציג ששאל לגבי הציוד, הבהרתי לו שהוחזר לפני יותר מארבע שנים, וכן עברו יותר מארבע שנים מאז קשר כלשהוא ביני לבין יס. הוא שאל לגבי אישור ידני - אני לא בטוח אם ניתן לי כזה ובכל מקרה אין לי אותו כרגע. הנציג איים בפניה להוצל"פ ("אם אין לך אישור אז לא החזרת"). הבהרתי לו שמוזר ותמוה בעיני פניה לאחר ארבע שנים.
אני מבקש את עזרתכם במה שנראה כמו שיטת "מצליח" של חברת יס - בתודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים. מבדיקה זו עולה כי מר בבילה ביקש לסיים את התקשרותו עם חברת yes במהלך חודש אוגוסט 2007. איסוף ציוד הקצה מכתובת המנוי תואם עמו לחודש ספטמבר 2007 ואף נדחה מספר פעמים. לעיתים לבקשתה של חברת yes ופעמים אחדות אף לבקשתו של מר בבילה.
ביום 07/11/2011, מועד שתואם עם מר בבילה מראש, הגיע נציג מטעם חברת yes לכתובת המנוי אך אף אחד מטעמו של מר בבלה לא נכח בכתובת בעת ההגעה.
מאז ואז היום, טרם הושב ציוד הקצה ממנויו של מר בבילה לחברת yes.
חשוב לציין כי בעת איסוף ציוד מבית לקוח, מוחתם הלקוח על איסוף הציוד בהתאם לכמות ומספר סיריאלי. עותק ממסמך זה מועבר לידי הלקוח. עקב אי מסירת הציוד- מעולם לא הועבר לידי מר בבילה מסמך מסוג זה.
על אף האמור לעיל, הוחלט כי באופן חריג ולפנים משורת הדין, תמחל חברת yes על אבדן הציוד ולא תחייב את מר בבילה בגין אי השבתו.
בכבוד רב, yes.
תגובה:
רא/י תגובה מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה