פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלטים לא תקינים< נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני מנוי בחברת יס למעלה מ- 12 שנים. בביתי יש 4 ממירים כאשר 3 שלטים אינם תקינים (אנו משתמשים בשלט אחד לכל הממירים), אמש פניתי ליס בבקשה להחלפת השלטים ונעניתי שאני יכול להחליף בדואר ב- 61 ש"ח לשלט (סה"כ 183 ש"ח). אני חושב שזו חוצפה (מסחטת כספים) שאנו משלמים אלפי שקלים בכל שנה ליס ועדין צריכים לשלם על בלאי של שלטים, אם הייתי מנוי ביס לתקופה קצרה והייתי מקלקל את השלטים אני מבין שצריך לשלם, אך לשלטים יש בלאי במשך השנים ולמה אני צריך לשאת בהוצאות אלו, הרי שאם הייתי מתנתק מיס ואח"כ מתחבר שוב הייתי מקבל ציוד חדש (אני בטוח שגם מחיר יותר נמוך). בנוסף יש לי בסלון ממיר HD שאיכות התצוגה בחלק מהערוצים נמוכה וכל הזמן יש ניתוקים (מסך שחור) התלוננתי בנושא כבר מס' פעמים בעבר ולמרות שנשלחו טכנאים מס' פעמים הבעיה לא נפתרה- מיואש...
פגיעה בחווית הצפייה, עוגמת נפש, כספי, בזבוז זמן... סוג הנזק :
החלפת 3 שלטים ללא עלות ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

קבלתי את פנייתך בתודה.

הריני לציין כי החלפת שלט כרוכה בעלות עבור yes ואנו ממשים את זכותנו לגביית תשלום עבור החלפה ותיקון השלט, תשלום זה אינו מגלם את מחירו של שלט חדש, אלא נגבה רק עבור העלות (היחסית) של תיקון וחידוש השלט, כתוצאה מנזק ו/או בלאי ועבור שרות ההחלפה עצמו באמצעות רשות הדואר.

על פי מחירון החברה, הותר לה (באישור המועצה לשידורי כבלים ולווין) לגבות תשלום הגבוה מזה שנגבה בפועל כיום עבור השירות הנ"ל.

בנושא תקלה בממיר , ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם מר מזרחי על מנת לתאם טכנאי נוסף אך לא היה מענה , במידה והתקלה תמשיך נערב מנהל אזור.

אנסה שוב ליצור עמו קשר טלפוני בימים הקרובים.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת

yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה