פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לא מיקצועי מעליב ותחושת זלזול נושא התלונה:
‏יום שני ‏12 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
במקום טיפול של טכנאי בתקלה בצפיה בן 11- 13 בתאריך 12.09.2011 ניאלצתי לשמוע 27 דקות משרות לקוחות ולאחר מכן מי שמור לקוחות את ההצעות המעליבות.פניתי למחלקת קשרי לקוחות ובקשתי ניתוק.במשך 23 דקות של שיחה שמעתי רמזים שטכנאי שלנו לא שקרן ,שטכנאי לא מטומטם והיתיי צריך ללכת לשרותים אם טלפון עם אני ממתין לטכנאי.טכנאי צלצל ב12.24 עניתי אבל שיחה התנתקה .חזרתי אלו במיידי הטלפון שלו מס' 0577696696 כבר היה בממתינה.לאחר 9 שיחות ושני SMS -שאני בבית ומתי אתה מגיע ולא קיבלתי תשובה פניתי לשרות לקוחות *2080 12.34 ובמקום להחזיר טכנאי לבית שלי אמרו לי שטכנאי נסע לטפל להבא בתור.
מה שניתן לעשות זה להזמין טכנאי ליום אחר.מי מבטיח שביום אחר זה לא קורה שוב?
היתיי רוצה להאמין שניתן לשנות את המציאות...... פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 13.9.2011 בעניינו של מר ולדימיר אברמוב.

בהמשך לפנייתך עולה כי בהתאם לסיכום עם גב' אורנית, נציגת החברה, מתאריך 18.9.2011 נתן מר אברמוב את הסכמתו להישאר מנוי בחברת yes. בנוסף לכך מר אברמוב ציין בשיחה הטלפונית מול נציגת yes כי התקלה טופלה על ידו.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר אברמוב בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

חשוב לי להבהיר כי הנושאים המועלים בפנייתו של מר אברמוב נבדקו על ידינו באופן מעמיק ואוכל רק להבטיח לך כי במקרים בהם yes רואה כי נעשה דבר שאינו ראוי על ידי אחד מעובדיה, היא נוקטת בכל הצעדים הדרושים כדי שאלו לא ישנו עוד.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה