פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בממשק הממיר המקליט total yes max נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במסגרת המנוי אני משתמש בממיר המקליט yes max HD לצפייה והקלטה של תוכניות וסדרות.

בממשק ההקלטה של המכשיר קיימת בעיה חמורה –
כאשר מסומנת להקלטה סדרה בשעה מסוימת – באופן אוטומטי הממיר מכוון את ההקלטה של הסדרה לשעת השידור המרכזית.
משמע – אין באפשרותי להקליט באופן סידרתי שידור שני של סידרה.
הדבר יוצר בעיות רבות מאחר ולרוב שעת השידור המרכזית של כל הסדרות היא חופפת (בין 8 ל 10 בערב בד"כ), וכך קורה לרוב שקיימת חפיפה בהקלטה בין מספר סדרות.
בנוסף לכך – במצב כזה של חפיפה הממיר בוחר באופן שרירותי איזו סדרה להקליט ואיזו לא, ונוצר מצב שבו ההקלטה של אחת או יותר מהתוכניות המוזמנות מתבטלת.

פניתי לשירות התמיכה ולשירות הטכני בעניין זה מספר פעמים, אך לצערי ללא מענה.
כל אנשי השירות ששוחחתי עימם לא ממש מצליחים להבין מה הבעיה, ולרוב מנסים לפתור אותה ע"י החלפת ממיר.
ברור לי שפתרון כזה אינו רלוונטי מאחר והבעיה היא לא בממיר עצמו אלא בתוכנה אשר מתזמנת את ההקלטות.

יש לציין לעומת זאת – כי בממיר המקליט של חברת HOT הבעיה הזו לא קיימת וכאשר תוכנית מסומנת להקלטה כסדרה בשעה מסוימת – כל התכוניות של הסדרה יוקלטו בשעה זו, ולאו דווקא בשעת השידור המרכזית.

בנוסף לכך, אני נתקל תכופות בבעיית איטיות קשה מאוד בתפעול הממיר. גם את הבעיה הזו התמיכה הטכנית לא הצליחה לפתור, על אף שהוחלף לי ממיר מספר פעמים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפי האמור לעיל, ברצוני להתנתק מחברתכם ללא תשלום קנס מאחר ומדובר בתקלה טכנית אשר אין לה פתרון בעתיד הנראה לעין. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,

אני מודה לך על פנייתך לחברת yes מיום 13.9.11, בהמשך לפנייתו של מר שחר שיינפלד בנושא תיפקוד מכשירים מתקדמים.

ברצוני לציין כי ביום ה-8.9.11 התקבלה במשרדנו פנייה זהה באופן ישיר ע"י מר שיינפלד.

פנייתו נבדקה בקפידה ותשובה נשלחה אליו בכתב המייל ביום ה- 12.9.11. מצ"ב תשובתנו כפי שנשלחה אל מר שיינפלד:

" בנושא ביצוע הקלטות באמצעות מכשיר ה-yesMaxTotal בכלל ותיכנות הקלטת סדרות בפרט.

1. הקלטת סדרות זמינה עבור ערוצי הבית של yes (שידור מרכזי / שידורים חוזרים):

- yes דוקו
- yesStars Drama
- yesStars Action
- yesStars Comedy
- yesStars Base
- yesStars ישראלי
- יסבבה
- yes starsActionHD
- yes starsDrama HD

2. הקלטה כסדרה בשידור מרכזי בלבד בערוצים:

- ג'וניור
- Hallmark
- ויוה
- ערוץ הילדים
- ניקולודיאון
- ג'טיקס
- מוזיקה 24

3. הקלטת סדרות בפריים-טיים, בשידור מרכזי בלבד, בערוצים:

- ערוץ 1
- ערוץ 2
- ערוץ 10
- ערוץ 9

לממיר ה yesMaxTotal יש סדר עדיפויות קבוע מראש לתיעדוף תכניות במקרים בהם קיימת חפיפה:

1. תכניות אשר הוזמנו להקלטה מבעוד מועד.
2. פרק מתוך סידרה - אשר הוזמן באמצעות הקלטת סדרות.
3. הממיר יודע לאתר פרק שפוספס עקב סדרי עדיפויות ולהקליט אותו בשידור החוזר בערוצי הסדרות בלבד למעט yesStars Base.

במידה והלקוח מזמין להקלטה יותר משתי תכניות אשר חופפות אחת לשנייה, תתקבל התראה על המסך והלקוח יתבקש לבחור אילו תכניות להקליט.

כפי שצוין לעיל, במידה וישנה חפיפה מלאה (שתים או שלוש סדרות שמתוכנתות להקלטה ומתחילות בדיוק באותה שעה הממיר יבחר שתיים ויזכור לחפש שידור חוזר של הסדרה השלישית לביצוע הקלטה אוטומטית אבל באם אין חפיפה מושלמת ומתבצעת הקלטה חלקית עד למועד חפיפה לא תתבצע הקלטה אוטומטית של שידור חוזר.

זוהי טכנולוגיית המכשיר ולא מדובר בתקלה וניתן תמיד לעקוב אחרי הזמנות ובמקרים בהם ישנה חפיפה לתכנת הקלטת השידור החוזר באופן ידני.

במידה וישנן תקלות בתפקוד המכשיר ניתן להזמין שרות טכנאי או מנהל טכני אזורי לביצוע בדיקה מקיפה וטיפול.

מבדיקה ברשומות מינויך, לא נמצא תיעוד לפניות רבות בנושא תקלות במכשיר ובשנה האחרונה היו 3 קריאות שרות וביקורי טכנאים כאשר בקריאה האחרונה וביקור הטכנאי ביום ה-11.9.11 לא נמצאה תקלה וניתנה הדרכת שימוש.

חשוב להדגיש כי כל קריאת שירות שמועברת לנציגינו במוקד שרות הלקוחות מטופלת על הצד הטוב והמקצועי ביותר על מנת להעניק ללקוח שירות הולם. וזאת תוך ביצוע בדיקה מקיפה לתקלות המתרחשות בביתו על מנת לאפיין את התקלה ותאום שרות טכני במידת הצורך בבית הלקוח.

חשוב לציין כי עשרות אלפי לקוחות משתמשים בשירותי מכשירי ה- yesMaxTotal ובשירותי ה-VOD באמצעותו ורבים הלקוחות המרוצים שנהנים משירותי המכשיר והאיכויות שלו, מכשיר ה- yesMaxTotal הינו מהמכשירים המתקדמים כיום בארץ.
אין כל עילה לאפשרות סיום התקשרות ללא דמי יציאה במקרה שלעיל. פנייתך בבקשה לסיום התקשרות תטופל במחלקת קשרי לקוחות.

אני מקווה שתחליט להישאר מנוי על שירותינו וליהנות מצפייה בשידורינו. "

בברכה,
חברת yes


תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה