פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיחות הטרדה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי אנטון, מספר לקוח ביס: 1056138.
רציתי לספר חווית שירות שאני מקבל בחברת YES במשך יותר משלוש שנים. בעבר היה לי שני מנויים בחברת YES. לפני צבא חזרתי לחיות עם הורים וביטלתי מנוי אחד. מאז אני מקבל כל שבוע טלפון מחברת YES עם שאלה אם אני לקוח YES או של HOT. פניתי לפני יותר משלוש שנים לשירות לקוחות YES עם בקשה שיפסיקו להתקשר אלי עם שאלה הזאת. כל פעם אמרו לי שיטפלו בנושא, אך חזרו אלי שוב ושוב עם אותה שאלה בתדירות לא אחידה. חזרתי שום לשירות לקוחות ועוד פעם נאמר שיטפלו בנושא. לאחר מספר חודשים ביקשתי לדבר עם מנהל, ככה היה מספר רב של פעמים. לאחר כשנה דיברתי עם מנהלת מוקד (דקלה אלון) של שירות לקוחות, אשר לא טיפלה בפנייתי כלל, אלא פנתה למנהל בכיר בחברה שלי (חברת בת של בזק בדומה ל YES) וביקשה ממנו לגרום שאני יפסיק להתקשר אליהם עם בקשה זו, כמוכן מסרה כל הפרטים של פניות שלי למרות שמנוי הוא פרטי ואסור לה לספר פרטים אישיים שלי. פניתי שוב לחברת YES ושוב שיחת מנהל, מנהל צוות, מנהל מוקד (צביקה כהן) והגעתי למנהל מערך של שירות לקוחות (גיל וייס). גיל הבטיח לי לטפל בנושא וביקש ממני שמות של נציגים שמתקשרים. לאחר תקופה של שבוע שבועיים מסרתי לגיל שמות של מספר נציגים שפנו אלי עם הצעה להתחבר לחברת YES. לאחר בדיקה של גיל התברר שאין עובדי חברה עם שמות כאלה וגם אין כאלה עובדי אצל משווקים חיצוניים, וחברת YES לא יודעת מי פונה עם שאלה כזאת כל הזמן לנייד שלי. גיל ביקש לתאם פגישה עם אחד הנציגים בשביל לעלות אליהם. לאחר שבוע תואמו שני פגישות עם אנשי מכירות של חברת YES. חזרתי לשירות לקוחות, לאחר מזה חזר אלי גיל, מסרתי לו כל הפרטים ולאחר טיפול שלו הפסקתי לקבל טלפונים מחברת YES לחודש אחד בלבד. כעבור חודש לא פניתי שוב ל YES, כי פשוט נמאס לשמוע כל דברים מחדש ואין לי אמונה בהם. כעבור כמאת שנה פניתי שוב לשירות לקוחות של חברת YES עם אותו סיפור. שוב דיברתי עם מספר נציגים, עם בכירים (שיחת מנהל), מנהל צוות והפעם עם מנהלת מוקד שירות לקוחות (אדווה ניזרי). כאשר דיברתי עם אדווה היא לא לקחה אחריות כלל על הנושא והרגשתי שבזן שיחה היא משחקת Solitaire במחשב. כאשר ביקשתי ממנה לדבר עם מנהל בכיר יותר, היא הסבירה שזה לא יקרה בגלל שגיל וייס דיבר איתי בעבר והוא לא מעוניין לדבר איתי שוב. שוב חזרתי לשירות לקוחות והוסר לי שמטפל במנוי שלי מנהל תחום משווקים (יוסי כהן) והוא ניסע ליצור קשר איתי ב 04.09.2011, אך לא הייתי זמין. שאלתי למה הוא לא ניסע שוב לתפוס אותו? הוסבר לי: "כי ככה". פניתי למוקד שירות לקוחות, שימור לקוחות, פניות הציבור ומשרדי הנלה של YES ואף אחד לא חוזר ולא מטפל בפנייתי. בתאריך 02.10.2011 יצרו איתי קשר שוב מחברת YES עם הצעה לתחבר אליהם. הפעם שיתפתי פעולה עם נציגה, כמוכן הקלטתי שיחה וגם תיאמתי פגישה עם סוכן מכירות. פניתי שוב לחברת YES, אך שום גורם בחברה לא לוקח אחריות ולא רוצה לטפל בנושא, אלא אומר זה לא אני זה הם. כאשר אני שואל מי זה הם מסברים לי "מוקד אחר".

מה אני צריך לעשות? למי אני צריך לפנות?

בברכה,
אנטון.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה