פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שלא תוקנה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19/9/11 התלוננו ביס כי השידור קופא ואין צפיה רצופה
נקבע טכנאי ליום המחרת. "הטיפול" כלל החלפת כבל.
יצרנו שוב קשר עם יס נקבע טכנאי ליום חמישי בין 3 ל 5 ב5:20 הטכנאי התקשר לומר שאינו מגיע.
הטכנאי הבא שהגיע( 3 במיספר) החליף ממיר ושם פילטר,עדין לא נפטרה הבעיה.
נקבעה פגישה נוספת ליום ראשון לאחר ראש השנה בין 5 ל 7 בערב ב5:30 נכנס טכנאי
רק כדי לומר לי שאין מצב שהוא מטפל בזה היום ויגיע למחרת ויטפל בתשתית חיצונית.
אף אחד לא הגיע למעט טלפון שקבעו לנו טכנאי ליום למחרת(יום שלישי).
הטכנאי הגיע והחליפ את השקעים בבית ואמר שעכשיו הכל יסתדר. חד משמעית לא הסתדר
יס רוצים לקבוע שוב טכנאי,לאחר שכבר בזבזתי 5 פגישות שזה לפחות 10 שעות ומיתוכם פעמיים לו הגיע טכנאי.
כאשר הודעתי שאיני מעוניין ואני רוצה להיתנתק עקב שרות לקוי אימו עלי בקנס יציאה גבוהה
אשמח לתגובה עינינית ומהירה
ניר

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
נבקש לעדכנך כי ביום 06/10/2011 שוחחו נציגינו טלפונית עם מר ארלבוים. במועד זה, טופלה פנייתו לשביעות רצונו.
בברכת מועדים לשמחה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה