פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עדיין מחייבים את החשבון שלי אחרי שהקפאתי את המנוי ל 3 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הקפאתי את המנוי שלי ביס ל 3 חודשים החל מה 2.08.11 עד 02.11.11
חויבתי בחיוב מלא בסך 224 ש"ח בחודש אוגוסט והוסבר לי שבחודש הבא ספטמבר אני יחויב אך ורק ב 50 ש"ח על 2 ממירים שכל אחד 25 ש"ח.
בחודש ספטמבר שוב חויבתי ב 224 ש"ח מלא. יצרתי קשר עם החברה והוסבר לי שאצלהם במחשב מופיע זיכוי של 190 ש"ח אז הסברתי למה לא קיבלתי את הזיכוי וחוייבתי מלא, אז הם אמרו חודש הבא תראי את הזיכוי מה שנראה לי שלא יקרה כי חודש שעבר אמרו לי את אותו דבר.
כספי סוג הנזק :
אני מבקשת לזכות אותי במלוא הסכום ושיחייבו אותי רק ב 50 ש"ח כמו שהובטח לי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
נציג פניות הציבור שוחח עם הגברת ניסים ופנייתה טופלה לשביעות רצונה . תגובה:
ראה מעלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה