פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
לוינסון אסנת שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני בשעה 22-00 לערך הדלקתי את מכשיר הטלויזיה בביתי אך על המרקע הייתה כתובית שיש תקלה טכנית פניתי לקבלת שירות בטלפון ולאחר נסיונות דרך הטלפון בהם לא ניתן היה לעזור לי נקבע לי בקור טכנאי ליום המחר בין 08-10. הטכנאי אכן הגיע בשעה היעודה ומצא כי הבעיה היא בצלחת אשר על גג הבנין,לאחר שעה התקשרו אליי מיס ובקשו להגיע באותו היום בין 16-18 להזזת אנטנה,וכן למעשה מתחיל סיפור הזוי, אף אחד לא הגיע עד 18 כשפניתי למרכז השירות נמסר לי כי הייתה בעיה במסירת התקלה "איזו פקידה"לא העבירה את מהות התקלה לצוות הנכון,וקבעו איתי למחרת בין 14-16, למחרת בשעה 09-00 לערך התקשרו אליי מיס והודיעו לי כי יש להם בעיה להגיע היום והם לא יוכלו לספק שירות באזור מגוריי ביום זה,ושוב נדחתי לאחר כבוד ליום המחר בין השעות 14-16 כמובן שברבע לפני ארבע קיבלתי טלפון שהטכנאי מתעכב אך יגיע היום ושוב דחו אותי 16-18 בשש וחמש דקות לאחר שאני פניתי לשירות הוסבר לי כי הם מתעכבים והיום היום תפתר בעייתי אך לא דובים ולא יס,רק היום יום ראשון ה9-10-11 בשעה 12-45 הגיעו בשעה טובה הטכנאים והזיזו את הצלחת ואני רואה שוב טלויזיה.אז כך זיכו אותי על ששה ימים ללא צפיה,10 סרטים להשכרה למשך שנה.
ובסכום של 258 ש"ח על אי הגעת טכנאי.
בזבוז ימי עבודה סוג הנזק :
פיצוי על אובדן ימי עבודה, אין ספור שיחות טלפון למרכז שירות*2080. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה