|
|
|
|
|
|
חיוב על ציוד תקול |
נושא התלונה: |
גלאה איציק |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לצוות האתר שלום !
רציתי לדעת אם תוכלו לעזור לי
אני לקוח של יס כבר 7 שנים ועדיין אם אותו ציוד (ממירים ושלטים ) אם הזמן התקלקלו השלטים ובקישתי להחליפם , אך נדהמתי לגלות שהם דורשים ממני סכום של כ 50 ש"ח לכל שלט איני חושב שמן הראוי שלאחר 7 שנים המינמום זה זה להחליף לי את הציוד התקול אשר שייך להם ללא תשלום ! לאחר שיחה אם נציג שרות לקוחות התבררתי לגלות כי הומדת מולי חברה אאטומה ללקוחתיה ולא מתחשבת אשצח אם תוכלו לעזור איציק
|
עלבון |
סוג הנזק : |
החלפה ללא תלשום |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי מר גלאה פנה לחברתנו באופן ישיר ובפנייה זהה ביום 11/10/2011 ותשובתנו נשלחה אליו בהתאם באמצעות הדואר.
בכבוד רב ובברכת מועדים לשמחה,
yes. |
תגובה: |
ראה/י תגובה מעלה |
פתרון: |
|
|
|