פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
צירופי למנוי לשנה ללא אישורי וללא שום הוכחה מצד החברה. נושא התלונה:
מנחם יניב שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏11 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני הייתי מנוי של חברת יס שנים רבות וסיימתי את התחייבותי לחברה לפני כחצי שנה,היום שהתקשרתי להתנתק בכדי לעבור לכבלים הודיעו לי שהם המשיכו את המנוי שלי לעוד שנה וכשביקשתי הוכחה כלשהיא הם טוענים שאין להם,לא בכתב ולא אפילו את שם הנציג שכביכול דיבר איתי וסגר איתי טלפונית את העסקה וזה מקובל מבחינתם. עקב כך הם מכריחים אותי לשלם קנס כספי בעלות של 400 שח לשם הניתוק. מה באפשרותי לעשות? זה לא ייתכן? איך הם מגובים משפטית? אם בכלל???
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אבקש לעדכנך כי ביום 16/10/2011 שוחח נציג החברה עם מר מנחם וטיפל בנושא הפנייה באופן ישיר למולו.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה