פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי פעמיים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר מספר רב של ימים שהממיר בחדר השינה מראה הודעת שגיאה ולא ניתן לצפות בדבר. לאחר שיחה ממושכת עם תמיכה טכנית הוחלט לתאם טכנאי. מאחר ואני עובדת ולא יכולה להיות בכל שעות היום בבית, נקבע מועד ההגעת טכנאי ליום שישי האחרון ה-25.11.2011 בין השעות 9 ל11 בבוקר. בשעה 11:10 לאחר שהטכנאי לא הגיע התקשרתי למוקד השירות של יס, ענתה לי מוקדנית ואמרה שהיא מיד בודקת ושמה אותי על המתנה מאוד ארוכה, לאחר מכן היא ענתה וביקשה את מספר הטלפון שלי על מנת לחזור אליי עם תשובה. כמובן שהיא לא חזרה אליי. לאחר שיחה שניה בה המתנתי זמן רב הודיעו לי שהטכנאי לא יגיע.
לאחר שיחה הודיעו לי שיפצו אותי ב-300 ש"ח וערוץ נוסף, למרות שעפ"י חוק הגנת הצרכן מגיעים לי 600 ש"ח לפחות.
נקבע לי מועד נוסף לטכנאי ליום ראשון ה-27.10.2011 בין השעות 7 ל-9 בערב. שוב, כאשר הגיעה השעה תשע והטכנאי לא הגיע צלצלתי למוקד השירות בפעם הראשונה, שמו אותי על המתנה במשך עשר דקות עד אשר נאלצתי לנתק מרב ייאוש. לאחר מספר דקות התקשרתי שוב, ענתה לי מוקדנית והסברתי לה את המקרה, תשובתה היתה שמאחר ועדיין יש לי ממיר נוסף איני מוגבלת בצפייה וכבר קיבלתי פיצוי של 300 ש"ח (שמגיעים לי על פי חוק!). שוב היא שמה אותי על המתנה ולאחר מכן ביקשה את מספר הטלפון שלי על מנת לחזור אליי עם תשובה לגבי הגעת הטכנאי, מיותר לציין שהיא לא טרחה לחזור אליי, שיחה זו התבצעה בתשע ורבע בערב
בשעה תשע וארבעים התקשרתי בפעם השלישית באותו ערב לאחר 13 דקות המתנה הודיעו לי שהטכנאי לא יגיע ושמעבירים אותי לשיחה עם מנהל. לאחר 10 דקות המתנה נוספות הודיעו לי שהמנהל הלך הביתה.

בזבזתי קרוב לשש שעות במצטבר בהמתנה לטכנאי יס ולמענה ממוקדי שירות. בשום שלב לא טרחו להודיע לי מיוזמתם על איחור או ביטול רק לאחר התקשרות והמתנה ממושכת מצידי. מעודי לא נתקלתי בשירות כה מחפיר וביחס כה מזלזל לזמן הלקוחות. ועדיין התקלה לא תוקנה
פיצוי כספי הולם ותיקון התקלה ללא זמן המתנה נוסף פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 27.11.2011 בעניינה של גב' יעל דוברת.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמך עולה כי תואמה הגעת טכנאי לכתובת המנוי ליום 25.11.2011 וכן ליום 27.11.2011, במועדים אלו לא הגיע טכנאי לכתובת המנוי.

לאור האמור לעיל, בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 ולאור העובדה כי הטכנאי לא הגיע לכתובת המנוי בימים 25.11.2011 ו- 27.11.2011 יזוכה חשבון המנוי על שמה של גב' דוברת בסך 1200 ₪.

אבקש לציין כי טכנאי הגיע לכתובת המנוי ביום 28.11.2011 בשעה 21:00.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל גב' דוברת בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה של גב' דוברת הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה