פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה חוזרת מנציגי חברת יס נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
התנתקנו מחברת יס לפני בערך שנה. החלטנו לא לעבור להוט ולהפסיק לשלם כסף מיותר על "כלום ושם דבר". כמעט מיד אחרי הניתוק הנציגים של יס יצרו איתנו קשר כדי לנסות להחזיר. כמובן שגם פגישה רשמית בביתינו עם נציג לא עזרה להם כי אנו פשוט לא מעוניינים. אני פונה לאתר שלכם מסיבה מאד פשוטה- הטרדה. מאז שהתנתקנו ועד היום (ליתר דיוק לפני 10 דק') כל חודש מתקשרים אליי לנייד או לבעלי מחברת יס באופן קבוע כדי שנחזור. פעם, פעמיים עוד איכשהו ברור. אבל לצלצל כל חודש זה מוגזם בעיניי וגובל ממש בהטרדה. הכי מדהים בעיניי שבכל שיחה איתם ביקשתי, אמרתי ודרשתי שיפסיקו להתקשר כי אנו לא רוצים לחזור וביקשתי שירשמו בהערות אצלם וגם ימחקו את כל מספרי הטלפון שלנו וכל פעם הם מתקשרים שוב.
אני מתלוננת על כך ומצפה שזה יעבור להנהלה של החברה עצמה שתסיק מסקנות ותפסיק להתקשר אלינו ולהטריד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
למחוק את מס' הטלפון שלנו מהרשימה שלהם ולהפסיק לגמרי להתקשר אלינו. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה