yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב.
מבדיקה שנערכה ברשומות המערכת ומול הגורמים הרלוונטיים נמצא כי הגב' עמר הצטרפה לשירותיה של חברת yes ביום 11/08/2008 במבצע מוזל לתקופה של 36 חודשים. ביום 04/05/2011, כשלושה חודשים בסמוך למועד סיום המבצע, הציעה נציגתנו לגב' עמר חידוש של המסלול באותה עלות לתקופה של 18 חודשים נוספים. ביום 05/05/2011, לאחר הסכמתה של הגב' יפעת- נכנס המבצע החדש לתוקפו.
ביום 29/11/2011 פנתה הגב' עמר לחברתנו וביקשה לנתק את המנוי. חשוב לציין כי הגב' עמר נהנתה מהמבצע החדש במנוייה, שכן, במידה שלא הייתה מבצעת את השינוי בחודש מאי כאמור לעיל, המבצע הראשון במנוייה היה בא על סיומו ביום 10/08/2011. אז, היה עליה לחדש את המבצע או לחלופין לבחור בחיוב חודשי גבוה בהתאם לתעריף המחירון של yes באותה העת.
על אף האמור לעיל, הוחלט באופן חריג שלא לחייב את הגב' עמר בגין החזר עלות ההטבה במנוי במסגרת הליך הניתוק הנוכחי במנוייה.
בברכה,
yes.
|
תגובה: |
ראה/י תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|