פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הבטחות.לא חוזרים עם תשובות. נושא התלונה:
חמלניצקי אלכסנדר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏25 ‏נובמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התחברתי ל-YES ב-25/11/11 הובטח לי מספר הטבות ע"י סוכנת המכירות
שעימה סגרתי את העיסקה שמה-אירנה הנייד של אירנה 054-6385652, כולל מנהל
בשם תומר.
עפ"י בדיקה עם שירות הלקוחות נוכחתי לדעת שההטבות שהובטחו לי אינן מעודכנות.
אציין ואומר שזו אינה פנייתי היחידה פניתי כבר שלוש פעמיים ועד היום לא עודכן
דבר-עם נציגות שונות שדיברתי שאציין אף את שמן (סיון, אפרת,סמדר).
מקווה שזו פנייתי האחרונה אליכם ושההטבות יעודכנו בהתאם.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מר מינחה הנכבד,
אני מודה לך על פנייתך ל yes מיום ה-6.12.11, בהמשך לפנייתו של מר אלכסנדר חמלניצקי בנושא ההצטרפות לחברתנו וטענתו להבטחות של נציגת המכירות שלא מומשו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

מר חמלניצקי לא פירט בפנייתו באילו הבטחות מדובר ונשמח לקבל פירוט כדי לערוך בדיקה ולטפל בנושא פנייתו.

מבדיקה ברשומות מינויו של מר חמלניצקי אני למדה שפניותיו בנושא טופלו במחלקת קשרי לקוחות ובוצע זיכוי במנוי בסך 100 ₪ וניתנה הטבה לצפייה בערוץ NTVMIR ללא תשלום לתקופה בת 6 חודשים וזאת על פי טענתו להבטחות שקיבל מנציגת המכירות.

אנו מקווים שפנייתו של מר חמלניצקי טופלה לשביעות רצונו ומאחלים צפייה מהנה בשידורינו.

לשירותך בכל עת,
בברכה,
חברת yes
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה