פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרשרת תקלות בממיר יס מקס' נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הצפייה במסך הפכה לבלתי נסבלת ניראה על פניו כי הממיר איטי ביותר / נתקע לעיתים תכופות על מסך כחול/מאתחל עצמו/ וקיים צורך להוציא מהשקע פעמים רבות. הגשתי תלונה מ"ס פעמים בבקשה להחליף /או לתקן את הממיר אך נאמר שהכל בסדר , כשעבר באחד הימים טכנאי "יס" באיזורי שטחתי בפניו את הבעייה והוא אמר שצריך להחליף איזה חלק בצלחת שמותקנת על הגג , אינני מבין גדול בעניין אך אני יודע שהצפייה והשיטוט בין הערוצים הפכה לבלתי נסבלת, מבקש לקבל שרות יעיל יותר בענייני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך לחברתנו בנושא פנייתו של מר נעם ארוך.
עם קבלת פנייתך נערכה בדיקה מקיפה ברשומות המערכת ומול הגורמים הרלוונטיים.
מבדיקה זו נמצא כי ביום 23/08/2009 הותקן ממיר ה-yesMaxTotal בכתובת המנוי.
ביום 24/10/2010 ביקר טכנאי מטעם yes בכתובת המנוי לאור פנייתו של מר ארוך בנושא תקלה בממיר. חשוב לציין כי מאז ועד היום לא התקבלה בחברתנו כל פנייה מטעמו של מר ארוך בנושא תקלה בממיר זה. מלבד הפניות שלהלן:
1. ביום 10/08/2011 התקבלה פנייה טלפונית בנושא שקופית באחד מהממירים הרגילים שברשותו – שקופית שהוסרה לאחר ביצוע תפעול טלפוני מתאים.
2. ביום 04/09/2011 התקבלה פנייה בנושא עדכון פרוטוקול שלט- אשר אף היא נפתרה טלפונית.
במידה שקיימת תקלה טכנית כלשהי, מוזמן מר ארוך או מי מטעמו- לפנות לנציגינו במוקד הטכני הטלפוני של חברתנו בכל שעות היממה (24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע), אשר ישמחו לטפל בפנייתו ו/או לתאם עמו מועד להגעת טכנאי במידת הצורך.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה/י תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה