פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נפלתי קורבן למרמה ע"י נציג מכירות יס. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.11.11 ביקר בביתי סוכן מכירות (השם והכרטיס ביקור עדיין אצלי)מתוך כוונה לחבר אותי ליס. באותו יום הובטח עלידו (יש לציין שאין ברשותי אף מסמך שמעיד על כך) כי אשלם סכום מסויים עבור יס/בזק/ותשתית אינטרנט.
אתמול 5.12.11 קיבלתי מכתב מבזק והובהר לי כי הסכומים שנסגרו עם הנציג אינם דומים, נהפוכהו - יותר גבוהים. צלצלתי לסוכן באותו ערב על מנת לקבל הסבר לסוגייה - והתשובה שקיבלתי היתה כי עליי להיות עם "האצבע על הדופק" וכל חצי שנה להתקשר ולאיים בניתוק בתקווה שיורידו את המחיר (כמו כן גם בתום השנה וחצי לצלצל ליס ושום לאיים בהתנתקות)
צר לי מאוד שכך אני צריך לנהוג, במיוחד שאותו סוכן של חברה בסדר גודל שלכם מציע לי "הצעות מסוג זה". בסיכום השיחה אמר לי שאין באפשרותו לעשות דבר (את העמלה הוא כבר קיבל).
היום 6.12.11 דיברתי עם יס והסברתי את "הבעיה" הנ"ל עם הסוכן - נאמר לי ואני מבין שיס זה יס... ובזק זה בזק ואין באפשרותכם לעשות דבר מלבד הגשת תלונה על אותו סוכן.
שורה תחתונה, אני זה שצריך לשלם יותר על השירות ולהיות במעקב מתמיד שמא תעבור חצי שנה בעוד שהוא חוגג עם הכסף ומחפש קורבנות אחרים.
חבל מאוד שישנם אנשים מסוג זה שמקלקלים את השם של החברה (ולא בצדק).
מרמה סוג הנזק :
כל פתרון יתקבל - אני מרוצה מהשירות של יס ואינני מעוניין לעזוב. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה