|
|
|
|
|
|
איסוף ציוד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
החלטתי כי ברצוני להתנתק מיס,תיאמו לי יום ללקיחת איסוף(לאחר כשבועיים וחצי מיום בקשתי) לאחר שהמתנתי זמן רב,כמובן שאף אחד לא הגיע. הרמתי טלפון ליס כי כמובן לחברה בסדר גודל הזה אין מספיק משאבים על מנת לדאוג לנו הצרכנים ובררתי פשר הדבר מדוע לא הגיעו לאסוף נמסר מהנציגה כי הנציג מטעמם לא עונה לה והיא לא מצליחה לתפוס אותו,הנציגה השיבה כי תחזור אליי עם תשובה כמובן שאין טעם לציין שעד לרגע כתיבת מילים אלו עדיין לא יצרו קשר וספק אם זה יקרה בזמן הקרוב. מה שבטוח שאת זמני וכספי הם כבר לקחו... ואני אגיע עם זה עד לבית משפט על מנת שילמדו לקח ויבינו שאנחנו הלקוחות הם אלו שדואגים לפרנסתם ושעליהם לדאוג לנו כראוי.
כל שנותר לי להגיד ברוך שפטרנו!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|