פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי לאיסוף ציוד וסחבת בהשלמת תהליך הניתוק נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחרונה (באמצע נובמבר) ביקשתי להתנתק משירותי הטלוויזיה של יס
השירות נותק ונקבע מועד לאיסוף ציוד - ה-7 לדצמבר בין 1700-1900
ביטלתי תוכניות ונשארתי בבית בהמתנה לטכנאי.
יס דאגו לשלוח אלי תזכורות בסמס ואף התקשרו יום לפני להזכיר שבאים לאסוף את הציוד.
כמובן שלא הגיעו. בסביבות השעה 1800 התקשרתי אליהם לבדוק אם הם מתכוונים להגיע וביקשתי מהנציגה לבדוק מול הטכנאי. לאחר בירור של מספר דקות היא חזרה אלי ואמרה לי שרשום לה שאמור להגיע טכנאי ואין לה דרך לבדוק איתו ישירות אם הוא מגיע.
נשארתי בבית מתוך מחשבה שהוא עשוי לאחר וכך הלך לו ערב שלם.

מתוך עיון באתר זה ובאתרים נוספים מתקבל הרושם שיתכן ויש כאן מדיניות של חברת יס לעכב את תהליך איסוף הציוד מבית הלקוח.

צריך לפעול מולם במלוא החומרה.
דורש פיצוי בגין בזבוז הזמן היקר פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 8.12.2011 בעניינו של מר עופר גמליאל.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר גמליאל עולה כי ביום 8.12.2011 הוחזר ציוד הקצה למוקד yes באזור התעשייה כנות.

בהמשך לפנייתו של מר גמליאל אבקש לציין כי בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתו של מר גמליאל, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע איסוף ציוד בבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד ללקוחות הפעילים של yes.

בהמשך לפנייתו של מר גמליאל אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב בנו ביום 16.11.2011.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר גמליאל לניתוק המנוי. לאור האמור יחויב מר גמליאל על סך 368.73 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע ולציוד.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה