חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 8.12.2011 בעניינו של מר עופר גמליאל.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר גמליאל עולה כי ביום 8.12.2011 הוחזר ציוד הקצה למוקד yes באזור התעשייה כנות.
בהמשך לפנייתו של מר גמליאל אבקש לציין כי בהתאם לסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתו של מר גמליאל, מציין החוק כאמור, "(ב) השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן (א)(2) עד (4), לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן (א), ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."
לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע איסוף ציוד בבית לקוח, החוק מתייחס לפיצוי עקב איחור או אי הגעת טכנאי למתן שרות טכני בלבד ללקוחות הפעילים של yes.
בהמשך לפנייתו של מר גמליאל אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב בנו ביום 16.11.2011.
לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו ובדיקתו ינותק המנוי ויערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר גמליאל לניתוק המנוי. לאור האמור יחויב מר גמליאל על סך 368.73 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע ולציוד.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|