חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 8.12.2011 בעניינה של גב' סולי ארדזי.
מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' ארדזי עולה כי ביום 8.12.2011 פנתה גב' ארדזי בנוגע לתקלה בממיר אחד אשר ברשותה.
על פי הסכם ההתקשרות מול חברתנו סעיף 8 ח' במקרה של תקלה חלקית אנו מחוייבים למתן שרות בטווח של עד 48 שעות עבודה.
" כן, אנחנו עושים ביקורי בית.
אם אינך מצליח לראות כלום בטלוויזיה שלך, כלומר, אין קליטה, אנו נעשה כל מאמץ על מנת שטכנאי יגיע לביתך תוך 3 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה ובכל מקרה אנו מתחייבים כי הטכנאי יגיע לביתך לא יאוחר מ- 12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה. במקרה של הפרעות בקליטה, הטכנאי יגיע לביתך תוך 48 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה.... הטכנאים של YES יגיעו לביתך בטווח של שלוש שעות (לדוגמא: בין 08:00 ל- 11:00 בבוקר) בימים א-ה בין 08:00-18:00 ובימי שישי, ערבי חג וחול המועד, בין 08:00-14:00. "
לגב' ארדזי הוצע לתאם הגעת טכנאי ליום ב', אך היא סירבה. בהמשך לפנייתה של גב' ארדזי עולה כי ביום 11.12.2011 יצר עמה קשר נציג yes והתקלה טופלה. לאור האמור נרשם במנוי על שמה של גב' ארדזי זיכוי בגין ערוץ ג'וניור, הנמצא כעת באפיק 49, למשך 6 חודשים וכן נרשם במנוי על שמה של גב' ארדזי זיכוי בגין ערוץ דיסני ג'וניור, הנמצא כעת באפיק 43, למשך 6 חודשים והוספו למנוי על שמה כל חבילות הצפייה הקיימות בyes (לא כולל ערוצי פרימיום), ללא תוספת תשלום למשך תקופת המבצע הראשית.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|