פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות צפייה עקב תשתית לקויה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מאז שהחלפנו את הממיר הקיים לממיר מתקדם (יס מקס טוטל) עפ"י המלצות החברה בעצמה,יש הרבה תקלות צפייה . הבעיות נובעות עקב התקנה לקויה של תשתית בתוך הבית . במשך 5 חודשים לערך הגיעו כמה וכמה טכנאים של יס שלא פתרו את הבעיה, הזמנו טכנאי להחלפת תשתית ויס שלחו שוב ושוב טכנאי לא מוסמך לעבודה הנדרשת. עקב כך הרבה פעמים אין אנו מצליחים לראות ערוצים מסויימים . הדבר מתסכל היות ואנחנו משלמים מחיר מלא, ובפעמים שבקשנו טכנאי ,נאצנו להעדר מעבודתינו, ולמרות זאת הבעיה לא טופלה מאז ועד היום. ברצוני להסביר שאנו מתקשרים שוב ושוב לחברה וכבר דורשים שנציג בכיר יחזור עם תשובות לגביי המצב ואף אחד לא חוזר אליינו.
והיום הגיע השיא ,אנחנו לא מצליחים לראות בכלל טלויזיה ,ולאחר שיחה עם מוקדן בשם תומר ,הוסבר לנו שהפיצוי שלנו הוא , הטכנאי שיגיע מחר.
אנא עיזרו לנו לטפל בנושא . הדבר מתסכל אותנו ,אנחנו משלמים הרבה כסף ,אין שרות הולם לחברת יס ובנוסף ממתינים שעות בטלפון.
כספי סוג הנזק :
טיפול בבעיה וכמובן פיצוי על כספינו וזמנינו פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך.

ביום 13.12.2011 שוחחה נציגת פניות ציבור עם גב' קורקוס לאור המקרה, בשיחה זו תואם טכנאי לתיקון התקנה ליום 27.12.2011 ללא עלות.

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה