|
|
|
|
|
|
סיום עבודה |
נושא התלונה: |
יום שני 14 נובמבר 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
היוזמה 6 כפר סבא |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר ביקשנו מיאס להתחבר הודענו להם וקבענו לטכנאי להגיע ב15/11 טירטרו אותנ ו במשך 3 ימים ושינו לנו שעות עד שכעסתי כי הפסדתי ימי עבודה וחיכיתי בבית סוף כל סוף הגיע הטכנאי ביום רביעי ה- 16 לחודש בערב מאוחר גשם חזק רוחות וחושך הוא היגע עייף הרכיב רק את הצלחת ו-3 טלויזיות ואמר לי שיגיע להשלים את העבודה ביום שישי ה- 18/11 מאז אני מחכה להם פניתי ליאס הגיבו לא יפה פניתי למועצה לצרכנות וזה עדיים בבדיקה מול יאס חבל מאד שזו ההתיחסות של חברה אני מקווה שאזרחים במדינה יעמדו על שלהם ולא יתנו למונופולים לנצל אותנו וככה להתיחס
|
עוגמת נפש ועלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Yes (יס) שירות לקוחות
, תגובה:
|
חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב ,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 14.11.2011 בעניינה של הגב' רחום.
מבדיקה ברשומות yes נמצא כי ביום 16.11.2011 בוצעה על ידינו התקנה של תשתית לקליטת שידורי הלוויין בכתובת מגוריה החדש של גב' שירי רחום ולבקשתה .
כמו כן, ביום 17.11.2011 בוצע זיכוי בחשבון המנוי בסך 300 ש"ח בגין איחור הגעת המתקין לכתובת המנוי וכמוסכם בינינו.
לאור פנייתך ומבדיקה למול הגב' רחום נמצא כי ביום 18.12.2011 הושלמה התקנת ציוד הקצה בביתה ולשביעות רצונה.
לאור פנייתך הוחלט על ידינו לזכות את חשבון המנוי בגין חודש צפייה אחד וכמחווה.
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
|
תגובה: |
ראו תשובתנו מצורפת |
פתרון: |
|
|
|