פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מהחברה< נושא התלונה:
קליין זורי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 1.12.11 עברתי לדירה חדשה וקבעתי עם חברת יס "מעבר דירה" לתאריך 4.12.11 שהגיע טכנאי של חברת יס מסתבר שאין בבניין תשתית יס וצריך לקדוח ולהריץ כבלים בכל הבית לא הסכמתי לזה בגלל שהדירה היא דירה חדשה ולא רציתי להסב לה נזקים,טכנאי יס שהיה בדירתי ביקש ממני להמתין כ-20 דקות למפקח אבל לאחר חצי שעה המתנה ולאחר ששוב פעם נתבקשתי להמתין 20 דקות למפקח לא הסכמתי לזה ומיד התחברתי לברת הוט.
לאחר כשעה שטכנאי יס יצא מדירתי דיברה איתי נציגה מחברת יס ושאלה לפשר העניין הסברתי לה את כל ההשתלשלות של הסיפור וביקשתי להתנתק מחברת יס היות שכבר החלטתי להתחבר לחברה המתחרה ונאמר לי שאני צריך לשלם 170 ש"ח קנס התנתקות והסכמתי כמובן.
היום בתאיך 12.12.11 התקשרתי לחברת יס כדי לוודאות שהכל סודר אבל להפתעתי גיליתי שבקשת ההתקנתקות שלי לא התקבלה לא בשיחה שלי עם נציגם וגם לא מהמכתב שנשלח מחברת הוט לגבי בקשת התנתקותי מחברת יס.
לאחר שחיכית על הקו מעל חצי שעה ועברתי 5 נציגים של חברת יס נאמר לי שאין מה לעשות ולמרות שלא השתמשתי בשום שירות שלהם מתאריך 1.12.11 ולמרות שביקשתי להתנתק בתאריך 4.12.11 הבקשה לא התקבלה ואני יצטרך לשלם על השירות שלא ניתן לי.
כספי סוג הנזק :
ניתוק ללא חיוב מתאריך 4.12.11 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל- yes מיום ה- 12.12.11, בהמשך לפניית מר זורי קליין בנושא בקשתו להפסקת התקשרות, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

ראשית, יש לציין כי מר קליין הצטרף לשירותי yes ביום ה- 1.3.11. במסגרת התקשרותו עם yes סוכם בין מר קליין או מי מטעמו, לבין נציגנו על הצטרפות למבצע לתקופה מוגדרת בת 18 חודשים כולל התחייבות להישאר מנוי על שירותינו לתקופה זו.

בהתאם למידע שבידי ביום ה- 30.11.11, תואם עם מר קליין, מועד להתקנת תשתית המנוי בכתובת חדשה, ליום ה- 4.12.11, עקב מעבר דירה.

במהלך ביצוע ההתקנה, נמצא כי ניתן לבצע את התקנת תשתית באופן אליו מר קליין התנגד שיבוצע (התקנת תשתית חיצונית). על-פי הנהוג בחברתנו, במקרה כגון זה, נהוג לשלוח מנהל טכני בכיר, לצורך בדיקת אלטרנטיבות ואפשרויות התקנה נוספות.

מבדיקה ברשומות המנוי, נמצא כי מר קליין בחר שלא להמתין להגעת הסמכות המקצועית הבכירה.

בשיחה טלפונית אשר בוצעה עם מר קליין (או עם מי מטעמו) ביום ה- 4.12.11, בשעה 18:00 לערך, על-ידי נציגת מוקד שירות הלקוחות, מסר מר קליין כי נכון למועד זה, הוא אינו מעוניין בביצוע התקנת התשתית בתנאים הנ"ל ובנוסף, אינו מעוניין להמתין להגעת המנהל הטכני.

אי לכך, סוכם עם מר קליין על ביטול ההתקנה.

כמו כן, סוכם כי מר קליין יחליט לגביי המשך התקשרותו ב- yes וכי יצור עמנו קשר, תוך מס' ימים, לאחר שיקבל החלטה בנידון.

ואכן, ביום ה- 12.12.11, פנה מר קליין למוקד שירות הלקוחות הטלפוני והביע את רצונו להפסקת התקשרות ב- yes, עקב מעבר לחברת הכבלים.

ביום ה- 13.12.11, בוצעה עם הלקוח שיחה טלפונית על-ידי נציג מחלקת קשרי הלקוחות. תואמה עמו הפסקת חיוב שבוצעה ביום המחרת ותואם מועד לאיסוף ציוד הקצה מכתבות המנוי ליום ה- 4.1.12.

לא נמצא כל פגם בהתנהלות נציגנו.

יחד עם זאת, עקב פנייתו זו, נערך שיקול נוסף בנושא והוחלט כי באופן חריג, יעודכן זיכוי כספי חד-פעמי בגין חיוב ימי הצפייה בין יום ה- 4.12.11 ליום ה- 14.12.11.

רק לאחר החזרת ציוד הקצה במלואו לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון, בו יופיע הזיכוי הכספי הנ"ל.

ברצוננו להודות למר קליין על התקופה בה היה חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנה ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד יבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.


נשמח לעמוד לשירותך בכל עת.
בברכה,
yes.
תגובה:
ראה תשובתנו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה