פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד חב יאס טלויזיה בכבלים/ טיפול לא נאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תלונה על טיפול לא נאות מצד חב יאס טלויזיה בכבלים.
בתאריך 31/5/11 אבי נפטר ,לאחר השבעה פניתי לחב יאס בבקשה לנתק את חיבור החברה הסברתי שגם אימי נפטרה שנה לפני אבי ,דיברה איתי נציגת שירות בשם מגלי שהבטיחה לי כי חשבון הוריי לא יחוייב בקנס או בתשלום נוסף ושמדובר במקרה יוצא דופן ששני הורים נפטרים .ביקשה אסמכתא להוכחת מות הוריי ,שלחתי בפקס את המסמכים המעידים ע"כ .מגלי אמרה שתחזור אליי לתיאום לקיחת הממירים.ואכן ב7/7/11 נלקח הציוד עי נציגי יאס .לתדהמתי ב10/7/11 נגבו מחשבון הוריי 215.98 שח התקשרתי ושאלתי מדוע גבו את הסכום לאחר שהובטח שלא ייגבו ענתה נציגה שטענה שמגיע החזר רק על חודש יולי ,ביקשתי שיישלחו לי פירוט תשלומים של הוריי לפקס ואכן אותה פקידה שלחה לי את הדפים ,אני ציפיתי שכך ייגמר הסיפור ויחזירו לחשבון הוריי ז"ל את הסכום שנגבה אך לא כך קרה ,באוגוסט ניסו לגבות 158.33שח אך הבנק לא כיבד את ההוראה .לתדהמתי לפני כחודשיים נשלח אלינו לבית הוריי ליורשים הודעה לגשת לדואר .שם גילינו כי יש תביעה ממשרד עו"ד נגדנו היורשים לתשלום חוב לחב יאס.האיך ???????פניתי למשרד העו"ד הסברתי את ההשתלשלות הובטח כי הנושא ייבדק .ב2/11/11 פנו אליי ממשרד עו"ד מרקוביץ ונאמר לי כי הם סוגרים את התיק נגדנו בשל הנסיבות ויישלח מכתב סגירה ולאחר מכן אוכל להעלות את טענותיי בפני חב יאס ,מאז ועד היום לא הגיע המכתב ,היום 14/12/11 ביקשתי שיפקססו סגירת תיק ואכן נשלח לי המכתב סגירה ,למרות פניותיי לחב יאס הסבריי ושליחת הפקס לחברה מטרטרים אותי ללא מענה הולם .אני רואה בהתייחסות :זלזול ,פגיעה ברגשות ואטימות לנוכח מות הוריי ז"ל הם לא יכולים להגיב ובאופן עקרוני לא מקובל עליי שלאחר הבטחות של החברה ייגבו כספים שלא כדין מחשבון שבו הבעלים אינו בחיים למרות הודעתי ע"כ לחברה ,אני מצפה לתשובה עניינית והולמת לעוגמת הנפש שנגרם לנו מתביעה נגדנו מצד חב יאס באמצעות עורך דין ,למרות שהיה להם את הטלפון שלי ואף מגלי נציגת החברה התקשרה אליי מס פעמים .

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 14.12.2011 בעניינה של גב' רות ארביב בנוגע למנוי על שמה של גב סעידה עזרא ז"ל.

אבקש לציין כי ביום 7.7.2011 בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי.

בהמשך לפנייתה של גב' ארביב אציין כי המנוי הנו מנותק כעת ונכון למועד מכתבי זה אין כל חוב כלפי yes.

אבקש לציין כי כל יתרת זכות במנוי על שמה של גב' עזרא ז"ל תוחזר ביום 11.1.2012 לאמצעי התשלום אשר מעודכן במנוי.

אנו משתתפים בצערה של גב' ארביב בשל פטירתם של אביה ואימה ז"ל.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה