פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בהתקנת שקע חדש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי טלויזיה חדשה לפני כחודש וחצי, מיד יצרתי קשר עם חברת יס ע"מ שתינתן לי ההטבה שהובטחה בגין המשך התחברות לאחר תום תקופת התחייבות. תואם טכנאי, הגיע ואמר שבגלל שהוא לא מוצא את ארון התקשורת צריך להגיע צוות להתקנה מורכבת יותר. עברו 3 שבועות תואם איתנו לשעות 16:00-18:00. בשעה 15:50 התקשרה נציגת תיאום והודיעה שהטכנאי מגיע תוך 20 דקות, והוא ימתין בבית הלקוח רבע שעה לאחר מכן הוא יעזוב. יצאתי במיוחד באמצע יום עבודה הגעתי ב 16:15 ומסתבר שלא היה טכנאי וגם לא התקשר. רק בשעה 17:15 הטכנאי (שמסתבר שהוא קבלן של יס) מתקשר ואומר שהוא יוצא לכיווני מאשקלון שזו נסיעה של 20-25 דקות. כאשר הגיע התחיל לחפש "פתרונות" מוזרים ליצירת שקע ומיקום לממיר (מציין כי התייחסות הטכנאי הייתה כאל לקוח "מטומטם" בעוד תוך כדי שיחה שותפו מגחך וצוחק מאחורי גבי. וכאשר שאלתי אותו האם המידע מהטכנאי הקודם עבר אליו מסודר הוא אמר שלא. במשך 30 דקות הטכנאי ושותפו "מגששים באפלה" במקום לבצע את מה שתואם קרי קידוח בקיר חיצוני דרך המרפסת העליונה ויצירת שקע חדש ומסודר. בסופו של דבר כאשר הבין שאין ברירה טען שבגלל שחשוך הוא אינו מטפס על גגון רעפים (אני בהחלט חושב שבצדק מבחינתו). לפני שהלך הוא התקשר לנציגת תיאום בשם עדי ותואם שיגיע ביום המחרת 15.12.11 בין השעות 12:00 ל 14:00. בשעה 13:30 מתקשרת אלי נציגה וטוענת שהטכנאי עשה "תאונת דרכים" ויגיע בין 16:00 ל 18:00. לא הסכמתי לקבל את השעה והמצב והיא אמרה שתחזור אלי בעוד כמה דקות, אחרי 30 דקות שאני מתקשר ל *2080 לברר מה קורה ההודעה שאני שומע היא ש" טכנאי יגיע לביתכם בין השעות 16:00 ל 18:00" ללא תיאום איתי !!! הסיבה שאני לא יכול לקבל את השירות היא מסיבת חנוכה בגן של הבן. בנוסף, אם אתמול לא ביצעו את העבודה בשעה הזו אז גם היום לא יבצעו...
זהו, מאסתי בסחבת הנוראית הזו כי בסך הכל אני רוצה לראות טלוויזיה שאני במיטה. אני מוכן לשלם את הקנס 214 ש"ח רק שאני אקבל שירות נורמאלי. מצחיק שאני חושב על זה שעברה תקופה של 15% מאחריות הטלוויזיה החדשה ועדיין לא השתמשתי בה אפילו...לצערי האלטרנטיבה היא אחת - HOT ואני בטוח שישמחו שם לקבל אותי.

עלבון, ובזבוז זמן נוראי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 15.12.2011 בעניינו של מר נועם בן אריה.

אבקש לציין כי בהתאם לסיכום של מר בן אריה עם גב' ספיר, נציגת החברה, מתאריך 21.12.2011 נתן מר בן אריה את הסכמתו להישאר מנוי בחברת yes. כמו כן תואמה מול מר בן אריה התקנת ממיר מסוג yesMaxTotal וממיר מסוג yesHDVODליום 25.12.2011.

לאור האמור, בוטלה בקשתו של מר בן אריה לניתוק המנוי ולסיום ההתקשרות.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה