פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקור טכנאי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר שנים רבות בהם אני מנוי החברה נאלצתי בחודש האחרון לפנות אל שירות הלקוחות לצורך טיפול בתקלות
אחד הממירים בבית החל להרעיש ולצורך זה הוזמן טכנאי
כאשר הוא לא הגיע בשעה שנקבע צלצלתי לשירות הלקוחות וכבר בתפריט הבנתי שהשעה הוזזה ללא ידיעתי
מאחר שלא יכולתי להישאר בבית ביקשתי לבטל את הגעתו ולאחר הירהורים בנוגע להתנתקות החלטתי לתת הזדמנות נוספת
כמובן שגם בפעם השנייה הטכנאי לא הגיע ולאחר שיחה עם שירות הלקוחות התברר ששוב הוזז שעת הביקור המתנתי שוב ולפתע קיבלתי שיחה בה נאמר שהטכנאי לא יגיע
שיחה זריזה שוב לשירות הלקוחות ובה נאמר שהטכנאי יגיע עד השעה 22:00 וזה אכן קרה
התבשרתי שלאור השתלשלות העניינים אקבל זיכוי בגובה 15 ש"ח בחשבונית בכל חודש וכן פיצוי על סך 300 ש"ח בחשבונית
אתמול בלילה ארע קצר חשמל בבית ולאחר חזרת החשמל התברר שהממיר בסלון מסרב לעבוד
פניתי לשירות הלקוחות ונאמר לי שטכנאי יוכל להגיע רק ביום רביעי בין השעות 12-14 שהן שעות מאוד גבוליות עבורי אך הסכמתי
אולם היום התברר לי שחברת יס מחויבת לטפל בתקלות תוך 48 שעות במידה ויש בעיה צפייה חלקית ותוך 12 שעות בבעיית אי צפייה בכלל

אדגיש שבפנייתי אליכם אינני מעוניין בשום פיצוי, כי אם רק בשירות טוב ומהיר.

צימצום זמן המתנה לצורך קביעות מועד לטכנאי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .
אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. על כן, אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות, כפי שעולה מפנייתך.
כמו כן תואם הגעת טכנאי ליום 21.12.2011 בין השעות 12:00-14:00
בברכה
חברת yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה