פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה חלקית בניגוד להסכמים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הובטח על ידי נציג YES שיותקן לי vod ושירות סטרימר עד רגע כתיבת לא הותקן לי השירות נציג שירות אמר לי שעד תאריך ה26.12.11 לא יותקן מאחר ויש מחסור בטכנאים דבר זה לא הוצג לי בזמן חתימת החוזהוהובטחה לי התקנה מלאה.
במידה והיה נאמר לי לא היתי חותם איתם על חוזה הם עבדו עליי ואני רוצה להיתנתק
אבל הם גרמו לי לנזק כלכלי תשלום התחיבות לחברת HOT +התקנה +הפסד שעות עבודה אני מועוונין ליתבוע את החברה
בזבוז זמן עלבון שקר עוגמת נפש סוג הנזק :
העברת תלונה פירסום המיקרא ברבים ותביעה כספית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.12.2011 בעניינו של מר יעקב לנקרי.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר לנקרי עולה כי ביום 7.12.2011 הותקן הציוד לקליטת שידורי הלוויין בכתובת המנוי.

לאור פנייתו של מר לנקרי ביום 8.12.2011, תואמה הגעת טכנאי להתקנת שירות הVOD בכתובת המנוי ליום 26.12.2011 בין השעות 16:00-18:00. בנוסף לכך פנייתו של מר לנקרי הועברה לטיפול מחלקת קשרי לקוחות בyes.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה