פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מתאמים הגעה לאיסוף ציוד ולא מגיעים נושא התלונה:
קרן מיכאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תאמתי הגעת נציג יס לאיסוף ממירים לאחר ניתוק מהחברה והנציג קיבל כתובת שגויה מהחברה ולא הסכימו לבוא כפי שנקבע מראש אלא לאחר תאום נוסף לתאריך אחר למרות שהטעות שלהם ואני הפסדתי יום עבודה וכנראה אפסיד יום נוסף, ואני מקווה שהם לא עושים זאת במתכוון
לבדוק את סיבת הטעות להתנצל ולהודיע לי מה עשו כדי שטעויות כאלה לא יקרו שנית פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.12.2011 בעניינו של מר מיכאל קרן בנוגע למנוי על שמו של מר רון וינאפל.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר וינאפל עולה כי תואמה מול מר קרן הגעת טכנאי לצורך איסוף של ציוד ליום 22.12.2011 בין השעות 18:00-20:00.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר קרן בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה